تور ارزان استرالیا: در سیدنی چه کارهایی را می توان با کمتر از 30 دلار انجام داد؟ (بخش دوم)

به گزارش مجله سفر به کانادا، در ادامه معرفی تفریحات مقرون به صرفه قیمت در شهر گران قیمت سیدنی، شما را با چند مکان دیگر آشنا می کنیم.

تور ارزان استرالیا: در سیدنی چه کارهایی را می توان با کمتر از 30 دلار انجام داد؟ (بخش دوم)

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

خوردن پیتزا در اواخر شب و موسیقی زنده در رستوران فرانکی

در این رستوران می توانید پیتزاهایی با قیمت های مناسب میل کنید و همزمان با آن از اجرای موسیقی زنده لذت ببرید.

تماشا فیلم در سینمای سنت جورج (سینمایی در فضای باز)

این سینما در صخره میسیز مک کواری بین سیکیولار کی و وولومولو قرار گرفته است و یکی از برترین سینماهایی است که می توان برای تماشا فیلم در فضای باز از آن استفاده کرد. درست شبیه صحنه ای از یک فیلم، شما به تماشای فیلم در این سینما می نشینید، پرده سینما از آب بیرون می آید و خانه اپرا و پل بندرگاه در پس زمینه آن نمودار می شوند. اکران فیلم ها هنگام غروب خورشید شروع می گردد و هزینه بلیط آن حدود 35 دلار است.

خوردن ناهار در بازار ماهی سیدنی

برای ناهار می توانید در این بازار مشهور، ماهی تازه و مقداری چیپس تهیه کنید که هزینه آن در مجموع حدود 10 دلار می گردد، به همین راحتی

گشت وگذار در باغ گیاه شناسی سلطنتی

در این باغ می توانید منظرههای بکر شهر را نظاره گر باشید. می توانید در یک بعدازظهر خوش آب وهوا برای تجربه یک پیک نیک بی نظیر به این باغ بروید.

اجاره قایق پارویی در منلی سنتر

شما می توانید در یکی از سواحل شمالی سیدنی یک قایق پارویی را با پرداخت 20 دلار برای هر ساعت کرایه کنید و در نزدیکی اسکله در یکی از کوچک ترین سواحلی که با قایق قابل دسترسی است، پارو بزنید. برای پیک نیک به ساحل استور بروید و چند ساعتی را آن جا بگذرانید.

تماشای پنگوئن ها در کیو استیشن

منلی در استان نیو سات ولز استرالیا محل پرورش دسته پنگوئن های کوچک است. جمعیت این پنگوئن ها حدود 50 تا 60 جفت است و برترین مکان برای تماشای آن ها ساحل کولینز در نورس هد یا اطراف ایستگاه قرنطینه قدیمی (old Quarantine Station) است. این جهت را می توانید با دوچرخه طی کنید.

کرایه دوچرخه در پارک سنتنیال

شما می توانید تنها با پرداخت 20 دلار به ازای هر ساعت، یک دوچرخه کرایه کنید و ورزش روزمره خود را انجام داده و در طول جهت این پارک تاریخی دوچرخه سواری کنید. اما مراقب خفاش های میوه خواری باشید که در باتلاق لاچلان آویزان هستند.

تماشای فیلم در سینمای دومارسک

شاید تماشای یک فیلم برای شما حدود 20 دلار تمام گردد اما می توانید در سینمای کمپبلتاون دومارسک تنها با پرداخت 6/50 دلار بلیط تهیه کنید.

غذا خوردن در رستوران فایو پوینت برگر

اهالی سیدنی علاقه بسیار زیادی به برگر دارند و به همین علت این شهر پر از رستوران های فست فود است و شما گزینه های مختلف و متنوعی برای خوردن فست فود دارید. اما می توانید میان این همه رستوران، فایو پوینت برگر را انتخاب نموده و از همبرگرهای 10 دلاری آن بخورید. برگرهای این رستوران بسیار مشهور و خوشمزه هستند و ارزش یک بار امتحان کردن را دارند.

خوردن غذاهای گیاهی رستوران Lentil As Anything

این رستوران 13 سال است که با غذاهای گیاهی خود با موفقیت به مردم سرویس دهی می نماید. در این رستوران می توانید برای غذایی که خوردید، هر قدر که دلتان خواست پول بدهید

خوردن کباب یکشنبه در رستوران داو و اولیو

تنها تعداد کمی از رستوران های این شهر کباب یکشنبه سرو می نمایند. این کباب یک غذای سنتی انگلیسی است که معمولا در روزهای یکشنبه سرو می شد که شامل گوشت و سیب زمینی کباب شده و بعضی سبزیجات مانند هویج است. اما این رستوران تنها با 15 دلار بشقاب بزرگی از کباب یکشنبه را سرو می نماید که شامل نصف یک مرغ، سیب زمینی کباب شده، عصاره گوشت، کدو تنبل و هویج است.

شرکت در کلاس های Laneway Learning

بعد از این که این آکادمی در ملبورن کار خود را با موفقیت شروع کرد، تیم خود را به سیدنی آورد تا کلاس های مقرون به صرفه قیمت و سرگرم نماینده در هر زمینه ای تشکیل دهد. هزینه اغلب کلاس ها حدود 12 دلار است و اغلب آن ها با موضوعات مختلف در کافه ها تشکیل می گردد و باعث می گردد در این زمینه ها مانند عروسک گردانی، سفال گری و ... مهارت پیدا کنید.

کباب درست کردن در پارک بلک واتل بی

برای روز یکشنبه تعطیل خود برنامه خوردن کباب و پیک نیک رایگان در بلک واتل بی واقع در گلیب (واقع در 3 کیلومتری غرب سیدنی) بچینید. در این پارک کباب پزهای تازه وجود دارد و منظره ساحلی بسیار زیبایی از آنزاک بریج منظره بسیار زیبایی ایجاد نموده است.

سفر به پارک ملی سلطنتی با اتومبیل

با کمتر از یک ساعت رانندگی به پارک ملی سلطنتی می رسید و می توانید یک روز کامل را اینجا بگذرانید. هزینه ورود هر اتومبیل به این پارک تنها 11 دلار است.

شنا در استخر اندرو چارلتون

می توانید تنها با پرداخت 6 دلار حین شنا در این استخر از منظره وسیع وولومولو لذت ببرید.

خوردن هات داگ در سودا فکتوری

سه شنبه ها روز رویایی آمریکایی ها در رستوران سودا فکتوری است. در این روز 5 نوع هات داگ خوشمزه فقط به قیمت 1 دلار عرضه می گردد.

منبع: کجارو / thrillist.com
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1980

به "تور ارزان استرالیا: در سیدنی چه کارهایی را می توان با کمتر از 30 دلار انجام داد؟ (بخش دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استرالیا: در سیدنی چه کارهایی را می توان با کمتر از 30 دلار انجام داد؟ (بخش دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید