دانستنی های ترکیه، این یک حقیقت درباره ترکیه زندگی شما را تغییر می دهد

به گزارش مجله سفر به کانادا، حقیقتی درباره ترکیه که زندگی شما را تغییر می دهد، دانستنی ها و رازهای ترکیه

ترکیه پر است از راز ها و دانستنی های باور نکردنی که در تاریخ این کشور نهفته است، اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، پیش از سفر با دانستنی ها و حقایق جالب این کشور زیبا آشنا شوید و در طول جهت به ترکیه برای همراهان و همسفران خود بازگو کنید تا آنها هم از دانستنی های ترکیه حیرت زده شوند :

دانستنی های ترکیه، این یک حقیقت درباره ترکیه زندگی شما را تغییر می دهد

بهترین تجربه سفر را با تور اقساطی ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

تا به حال فکر نموده اید که بابانوئل از کجا سرچشمه گرفت و سرچشمه این سنت کجاست ؟

به راستی بابا نوئل مطعلق به کدام کشور است ؟

آیا بابا نوئل شخصیت واقعی داشته یا زاده تخیل و افسانه هاست ؟

بسیاری از ما بابا نوئل را به اسم مردی ساکن در قطب شمال می دانیم که هر کریسمس را برای ارائه هدایای مختلف سفر می نماید تا هدایا را از دودکش به دست صاحبانش برساند. با این حال، سنت واقعی به قرن چهارم سنت مسیحی ترکیه، روزی که حالا روز مدرن ترکیه نامگذاری شده است برمی گردد.

saint نیکلاس که به اسم نیکولا هم شناخته می گردد در سال 270 به دنیا آمد، او یک مقدس مسیحی عظیم ترکیه بود که در میان بسیاری از دانش آموزان، ملوانان، تجار و پرورش دهندگان در سراسر اروپا به معجزه هایش معروف شد. با این حال، عادت او هدیه دادن به صورت مخفی بود که پایه و اساس مفهوم مدرن بابا نوئل شد. نیکلاس متولد Patara، Lycia دریک خانواده یونانی زندگی می کرد. نیکلاس عضوی از یک خانواده ثروتمند بود و ثروت و اموالش را در راه دین مسیح خرج کرد.

درواقع، او امول را در راه دین مسیح به فروش می رساند و به فقرا می داد. نیکلاس پدر مادر خود را به علت یک بیماری مسری از دست داد و تمام میراث پدری را خرج فقیران و مسیح کرد.

او زندگی خود را به خدمت به خدا اختصاص داد و در سنین بسیار جوانی به علت سخاوت و عشقش به فرزندان خدا، خیلی زود به مقام Bishop Myra تبدیل شد. اما در زمان سلطنت امپراطور رومی دیوکلیتیان، در آن موقع که مسیحیان را آزار می دادند، Bishop تبعید و زندانی شد. پس از آزادی، او در شورای نیکیا، اولین شورای همهجانبه برای حفظ وحدت کلیسا، احضار شد و حضور یافت. saint نیکلاس در تاریخ 6 دسامبر سال 343 میلادی درگذشت و در کلیسای خود که در حال حاضر در دمر واقع شده است به خاک سپرده شد. این کلیسا در حال حاضر زیارتگاه مقدس مسیحیان است.

کلیسای باستانی بیزانس که محل دفن نیکلاس، مرد سخاوتمند و خدا دوست، می باشد، دارای نقاشی های زیبا و یک سقف ساختمانی بسیار خاص است. این کلیسا در سال 520 میلادی ساخته و در سال 1862 به وسیله تزار نیکلاس I روسیه احیا شد. این کلیسا یکی از مهم ترین ساختارهای بیزانس در آناتولی، نقاشی های شمال شرقی و بعضی از نمونه های بصری از زندگی saint معروف را نشان می دهد.

منبع: ترکیه رویایی
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1784

به "دانستنی های ترکیه، این یک حقیقت درباره ترکیه زندگی شما را تغییر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانستنی های ترکیه، این یک حقیقت درباره ترکیه زندگی شما را تغییر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید