خبرنگاران ورزشکاران پس از دریافت واکسن کرونا: استرس نداریم

به گزارش مجله سفر به کانادا، تران- خبرنگاران- ورزشکاران المپیکی کشور پس از دریافت مرحله نخست واکسن کرونا اعلام کردند که با دریافت واکسن کرونا با آرامش بیشتر و بدور از استرس تمرینات خود را برای حضور پیروز در المپیک توکیو دنبال می کنیم.

خبرنگاران ورزشکاران پس از دریافت واکسن کرونا: استرس نداریم

به گزارش خبرنگاران، تمرینات ورزشکاران المپیکی با شیوع ویروس کرونا برای حضور در المپیک توکیو با چالش روبرو شد تا اینکه مرحله نخست واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی که از سه شنبه هفته گذشته شروع شده است امروز شنبه ورزشکاران جامانده در بعضی رشته های المپیکی واکسینه شدند و از دغدغه آنها برای ادامه تمرینات کاسته شد.

در این میان حمیده عباسعلی عضو تیم ملی کاراته که در ستاد پزشکی استادیوم آزادی واکسینه شد، گفت: دیگر دغدغه ای ندارم و به هدف اصلی ام که المپیک است فکر می کنم. همواره این استرس را داشتیم که ویروس وارد بدنمان گردد و آسیب ببینیم که در آن صورت از تمرینات دور می شدیم. از کوشش های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در این زمینه قدردانی می کنم.

نخستین زن مدال آور ایران در کاراته قهرمانی دنیا می گوید: واکسینه شدن ورزشکاران اعزامی اتفاق بسیار ارزشمندی بود و باعث می گردد که بتوانیم به دور از استرس تمرینات خود ادامه دهیم.

سجاد مشایخی عضو تیم ملی بسکتبال هم حمایت نهادهای ورزشی را در راستای واکسینه شدن گام بسیار بزرگی برای ورزشکاران مطرح کرد و گفت: یاری کرد تا بتوانیم به دور از استرس و در شرایط عادی تری به تمرینات خود بپردازیم.

وی اظهارامیدواری کرد که همه مردم و سایر ورزشکاران ایران واکسینه شوند و به زودی شر این ویروس از کشورمان دور گردد و بتوانیم به زندگی عادی برگردیم.

نجمه خدمتی بانوی تیرانداز و نخستین ورزشکاری که سهمیه المپیک 2020 را کسب کرد گفت: با تدابیر اتخاذ شده، واکسیناسیون را انجام دادم و از این به بعد با آرامش بیشتری تمریناتم را پیگیری می کنم.

نخستین طلایی ایران در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی ادامه داد: از اینکه شرایط برای واکسیناسیون ورزشکاران اعزامی به بازی های المپیک مهیا شده از مسوولان ورزش کشور متشکرم.

حسن تفتیان عضو تیم ملی دو ومیدانی هم گفت: ایران جز معدود کشورهایی است که ورزشکارانش را در اولویت انجام واکسیناسیون قرار داده است. انجام واکسیناسیون به ورزشکاران و عوامل فنی به ورزش یاری بسیاری می نماید.

مرحله نخست واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی که از سه شنبه هفته گذشته شروع شده است امروز شنبه ورزشکاران جامانده در بعضی رشته های المپیکی واکسینه شدند. بعضی از این ورزشکاران در رشته های کشتی، ژیمناستیک، تیراندازی، قایقرانی و وزنه برداری هستند.

همچنین مرحله دوم واکسن کرونا 28 روز دیگر پس از دریافت مرحله نخست به ورزشکاران المپیکی تزریق می گردد.

بر این اساس حدود 300 نفر از کاروان المپیکی ایران به توکیو واکسن کرونا از نوع سینوفارم دریافت کردند.

تا به امروز 59 سهمیه توسط ورزشکاران در 13 رشته کسب شد که آخرین سهمیه را هم مهدی پیردنیا دونده 400متر با مانع با قهرمانی در مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع) به وسیله رنکینگ سهمیه المپیک کسب کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1626

به "خبرنگاران ورزشکاران پس از دریافت واکسن کرونا: استرس نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورزشکاران پس از دریافت واکسن کرونا: استرس نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید