جشنواره های غذای تابستانی در سفر به آمریکا

به گزارش مجله سفر به کانادا، هر ساله جشنواره های غذایی بسیاری در سرتاسر ایالات متحده برگزار می گردد. در این جشنواره ها علاوه بر ارائه عذاهای لذیذ، سرگرمی های دیگری نیز در نظر گرفته می گردد و معمولا عواید حاصل از برگزاری این جشنواره ها صرف امور خیریه می گردد.

جشنواره های غذای تابستانی در سفر به آمریکا

اگر علاقمند به دریافت خدمات ویزای توریستی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

جشنواره بندر کنبونک (Kennebunkport)

زمان برگزاری:1 تا 8 ژوئن بهترین راه برای صرف خرچنگ های لذیذ شرکت در این جشنواره است. در این روستای بکر که در ایالت مین (Maine)آمریکا واقع شده، برگزاری جشنواره غذا با رویدادهای شگفت انگیزی همراه است، از ضیافت های محبت آمیز شام که به میزبانی معروف ترین سرآشپزهای جهان در عمارت های مجلل صورت می گیرد گرفته، تا کمپ های خیابانی تاپاس که در آن غذاهایی از سراسر جهان فروخته می شود می توانید تجربه های شگفت انگیزی در این 8 روز داشته باشید. پس از صرف غذا می توانید در سواحل زیبای این روستا قدم بزنید و اگر خوش شانس باشید می توانید یک وعده غذایی از دای کیتز (DIY Kits) (یکی از لذیذترین غذاهای طبخ شده با خرچنگ که به سراسر آمریکا صادر می شود) را در رستوران معروف خرچنگ پات پای (Pot Pie) صرف کنید.

جشنواره آرسی و مونپای (R.C. & Moon Pie)

زمان برگزاری: 21 ژوئن بیستمین جشنواره سالیانه نوشابه آرسی و مونپای (برند پرطرفدار پای) در بل باکل (Bell Buckle) ایالت تنسی (Tennessee) برگزار می شود. برای این مراسم برنامه های مهیجی ترتیب داده شده است. از مسابقه تخمه هندوانه خوری گرفته تا دو کامیون پر از ساندویچ، روزی پر از سرگرمی برای شرکت نمایندگان رقم خواهد زد. در خاتمه جشنواره، شرکت نمایندگان بسته های کیک مونپای را به هوا پرتاب می نمایند و با دو دسته جمعی 10 مایلی جشنواره خاتمه می یابد.

جشنواره مرغ تند (Hot Chicken)

زمان برگزاری: 4 ژوئیه در این جشنواره که به صورت داوطلبانه در شهر نشویل (Nashville) ایالت تنسی برگزار می شود، می توانید طعم غذاهایی تند که از مرغ های خانگی تهیه می شود را بچشید، در مسابقه طبخ مرغ شرکت کنید و همزمان از رژه خیابانی ماشین های آتش نشانی و نمایشگاه ماشین های آتش نشانی عتیقه دیدن کنید.

جشنواره باربی کیو

زمان برگزاری: 11 تا 13 ژوئیه شرکت نمایندگان ماهر طبخ غذای گریل شده و کبابی از سراسر ایالت کنتاکی در لوئیزویل (Louisville) گرد هم می آیند و جشنواره بارییکیو با بهترین غذاهای گریل شده از مرغ، گوشت گاو و کباب دنده را برگزار می نمایند. در کنار این غذاها بوی ذرت بو داده همه جا می پیچد و تنقلات سنتی این ایالت چون بستی و کرن داگ (Corn Dog) را می توان در دست شرکت نمایندگان در جشنواره دید. اجرای موسیقی بلوز یکی دیگر از برنامه های مهیج این جشنواره است.

جشنواره فراورینمایندگان پنیر ایالت ورمونت (Vermont)

زمان برگزاری: 20 ژوئیه بالغ بر 1400 هکتار از مزارع شلبرون (Shelburne) در اطراف روستا، به عنوان زادگاه پنیر شناخته می شود. در این مزارع بیش از 100 نوع پنیر، در بیش از 40 کارگاه فراوری لبنیات، فراوری می شود. علاوه برگشت و گذار در این مزارع شگفت انگیز، می توانید در کارگاه های متعددی چون آشپزی با پنیر و شکلات و فراسوی کشک (Beyond the Curd) شرکت کنید.

جشنواره سیر گیلروی (Gilroy)

زمان برگزاری: 25 تا 27 ژوئیه در این جشنواره که در 30 مایلی جنوب سن خوزه کالیفرنیا برگزار می شود، حدود 100000 نفر بدون توجه به بوی سیری که از دهان یکدیگر استشمام می نمایند گرد هم جمع می شود. در این جشنواره خوراکی های عجیبی چون سیب زمینی سرخ نموده با مغز سیر و کنگر فرنگی (Artichoke)، پای قورباغه با طعم سیر، بستنی سیر، کتل کرن (Kettle Corn) با طعم سیر و شکلات سیر سرو می شود. بازدید از خیابان گورمت (Gourmet Alley) را نباید فراموش کنید، سرتاسر این خیابان شبیه یک آشپزخانه رو باز عظیم است که در آن سرآشپزها در شعله های آتش در حال طبخ کالا ماری(Calamari) با طعم سیر و پخت میگوهای درشت در دیگ های آهنی هستند.

جشنواره پیروگی (Pierogi)

زمان برگزاری: 25 تا 27 ژوئیه جشنواره پیروگی در شهر وایتینگ ایالت ایندیانا (Whiting, Indiana) برگزار می شود. در این جشنواره می توانید خمیرهای پرشده از ژامبون و دمبلنجس را میل کنید و تجربه غذاهایی که اصالت آن ها به لهستان و اروپای شرقی برمی شود را در آمریکا داشته باشید.

جشنواره گوجه شهر پیتستون (Pittston)

زمان برگزاری: 21 تا 24 آگوست شهر پیتستون ایالت پنسیلوانیا به مرکز گوجه آمریکا معروف است. در جشنواره ای که هرساله در این شهر برگزار می شود، حدود 50000 نفر شرکت نماینده، در جشنواره پرتاب گوجه به سمت یکدیگر شرکت می نمایند. در خاتمه جشنواره مسابقه دو همگانی برگزار می شود و عواید حاصل از این جشنواره برای یاری به بیماران سرطانی این شهر صرف می شود.

جشنواره فلفل چیلی شهر هچ (Hatch)

زمان برگزاری: 30 و 31 آگوست جشنواره چیلی در شهر هچ ایالت نیومکزیکو (New Mexico) و به افتخار کشاورزان چیلی در این شهر با شرکت حدود 10٬000نفر از هواداران پروپاقرص چیلی برگزار می شود. بستنی های چیلی سبز، چیزبرگر با چیلی سبز و چیلی کلرادو پر ادویه (Chile Colorado con Carne) (سوپ گوشت بز با چیلی قرمز) از تندترین غذاهای این جشنواره به حساب می آیند. والیبال در گل ولای و مسابقه ماریاچی(Mariachi) از هیجان انگیزترین برنامه هایی است که در این جشنواره انجام می شود. منبع: rd

منبع: کجارو
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1463

به "جشنواره های غذای تابستانی در سفر به آمریکا" امتیاز دهید

1 کاربر به "جشنواره های غذای تابستانی در سفر به آمریکا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره های غذای تابستانی در سفر به آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید