تشکیل جلسه فنی کشتی آزاد برای آنالیز اعتراض استقلال و دانشگاه آزاد

به گزارش مجله سفر به کانادا، جلسه مدیر و سرمربی تیم ملی آزاد به همراه رئیس فدراسیون کشتی به منظور آنالیز اعتراض دو تیم استقلال و دانشگاه آزاد تشکیل خواهد شد.

تشکیل جلسه فنی کشتی آزاد برای آنالیز اعتراض استقلال و دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، به دنبال انتخاب رحمان عموزاد خلیلی و امیرمحمد یزدانی برای اعزام به جام دنیای انفرادی، دو باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی و استقلال تهران به حضور نفرات یادشده در صربستان همزمان با برگزاری مراحل نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد اعتراض کردند.

دو تیم استقلال و دانشگاه آزاد به عنوان تیم های اول و دوم گروه الف باید روز 27 آذرماه در مرحله نیمه نهایی به ترتیب به مصاف تیم های هیئت کشتی قائمشهر و بازار عظیم بروند و اعتقاد دارند که یزدانی و عموزاد دو مهره کلیدی آنها در این مرحله حساس هستند؛ بنابراین اگر بنا بر اعزام دو کشتی گیر به بلگراد است، زمان برگزاری مرحله پایانی لیگ برتر آزاد باید به تعویق بیفتد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

به همین دلیل صبح روز شنبه (22 آذرماه) جلسه ای بین محسن کاوه مدیر تیم های ملی و غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار خواهد شد تا در این باره آنالیز لازم صورت بگیرد.

این در حالی است که محمدی در مصاحبه هایش تأکید نموده است تغییر دوباره ای در لیست نفرات اعزامی به صربستان ایجاد نخواهد شد؛ پیش از این قرار بود حسن یزدانی و کامران قاسمپور در اوزان 86 و 92 کیلوگرم راهی بلگراد شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1403

به "تشکیل جلسه فنی کشتی آزاد برای آنالیز اعتراض استقلال و دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل جلسه فنی کشتی آزاد برای آنالیز اعتراض استقلال و دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید