ترند شدن با رنگ وحدت

به گزارش مجله سفر به کانادا، پس از اتفاقات اخیر در عراق راه برای سوء استفاده برخی طرف ها باز شد اما وحدت و پیروزی هایی که خصوصا پس از اجتماع عظیم اربعین سیدالشهدا (ع) شکل گرفت راه را بر دشمنان ملت های منطقه بست.

ترند شدن با رنگ وحدت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پس از اتفاقات اخیر و اعتراضات مردمی به وضعیت نابسامان اقتصادی عراق، راه برای سوء استفاده برخی از هم پیمانان غربی در منطقه و عوامل میدانی آنان باز شد تا شکست های خود در منطقه و عراق را که حاصل از وحدت بین ملت ایران و عراق بود را جبران کنند و سعی در انتقام دریافت از ملت مظلوم عراق کنند، وحدت و پیروزی هایی که خصوصا پس از اجتماع عظیم اربعین سیدالشهدا (ع) شکل گرفت راه را بر دشمنان ملت های منطقه بست.

اما اتفاقات اخیر عراق جدای از مطالبات به حقی که مردم عراق باید به آن دست یابند باعث شد وحدت بین ملت ایران و عراق بیش از پیش تعیین شود و این دو ملت که پیوندی ناگسستنی دارند با هوشیاری نقشه های دشمنانشان را در هم کوبند.

به همین دلیل در ساعات گذشته با رصد در شبکه های اجتماعی ایران و عراق، کاربران توئیتر با مورد خطاب قرار دادن دشمنان و عاملان برهم زدن وحدت اقدام به انتشار محتوا کردند و با استفاده از هشتگ های #العراق-لن-یحترق و #ایران-والعراق-لایمکن-الفراق نشان دادند که این وحدت را هیچ گاه نمی توانند مورد آسیب قراردهند. لازم به ذکر است این دوهشتگ در ساعات گذشته در ایران و عراق تِرند شده است.

منبع: iuvmpress

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 641

به "ترند شدن با رنگ وحدت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترند شدن با رنگ وحدت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید