تحلیلگر کارنگی: تغییر فرایند سیاست خارجی آمریکا درباره روسیه، چین و ایران مشکل است

به گزارش مجله سفر به کانادا، فارس نوشت:مدیر شاخه مسکو یک اندیشکده آمریکایی پیش بینی کرد که برای جو بایدن فرد پیروز انتخابات آمریکا، تغییر سیاستها در قبال ایران، روسیه سخت خواهد بود.

تحلیلگر کارنگی: تغییر فرایند سیاست خارجی آمریکا درباره روسیه، چین و ایران مشکل است

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به دنبال اعلام پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات آمریکا بر دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی این کشور، مدیر شاخه اندیشکده آمریکایی کارنگی در مسکو شنبه شب به وقت تهران واکنش نشان داد.

دیمیتری ترنین مدیر مرکز اندیشکده کارنگی در مسکو در این زمینه در توییتی نوشت: جو بایدن که اکنون چهل و ششمین رئیس جمهور ایالات متحده است، قطعا سبک سیاست خارجی ایالات متحده را تغییر خواهد داد اما به سختی قادر خواهد بود یا مایل است بعضی از روندهای اصلی از جمله رویارویی با چین ، روسیه و ایران را تغییر بدهد.

رسانه های آمریکایی شنبه شب به وقت تهران از پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر دادند اما دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی این کشور در بیانیه ای تاکید نمود که انتخابات هنوز تمام نشده و وی به وسیله دادگاه موضوع را پیگیری خواهد نمود.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1324

به "تحلیلگر کارنگی: تغییر فرایند سیاست خارجی آمریکا درباره روسیه، چین و ایران مشکل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیلگر کارنگی: تغییر فرایند سیاست خارجی آمریکا درباره روسیه، چین و ایران مشکل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید