تبریز، اسماعیل فرهادی: از موقعیت های مان خوب استفاده نکردیم، طرفداران همیشه از ما به این شکل حمایت نمایند

به گزارش مجله سفر به کانادا، اسماعیل فرهادی گفت: در بازی های اخیر از موقعیت های مان خوب استفاده نمی کنم و امروز هم چند فرصت مسلم گلزنی از دست دادیم.

تبریز، اسماعیل فرهادی: از موقعیت های مان خوب استفاده نکردیم، طرفداران همیشه از ما به این شکل حمایت نمایند

به گزارش خبرنگاران از تبریز، اسماعیل فرهادی با ابراز تأسف از شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت: امروز ما نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشتیم و دلیل باخت مان این بود که از موقعیت های مان به شکل خوبی استفاده نکردیم. زمانی هم گل خوردیم که دیگر فرصت جبران نداشتیم.

وی اضافه کرد: امروز طرفداران زیادی به استادیوم آمده بودند و حضور شان روی روحیه ما تأثیری مثبت داشت. انگیزه ما برای شکست پرسپولیس بیشتر شد، اما متأسفانه نتوانستیم جواب محبت های تماشاگران را بدهیم و سه امتیازی خانگی را از دست دادیم. باید روی نقاط ضعف مان کار کنیم تا دیگر از این اتفاقات رخ ندهد.

فرهادی با تأکید بر اینکه ما در هر بازی فرصت های متعددی گلزنی را از دست می دهیم، یادآور شد: امروز در چند صحنه می توانستیم به گل برسیم، اما مثل بازی های قبل راحت موقعیت های را از دست دادیم. واقعاً نمی دانم چرا هر بازی این اتفاق می افتد و باید این ضعف مان را رفع کنیم.

بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی در انتها توضیح داد: در نیم فصل قطعاً کادر فنی به دنبال تقویت تیم است. امیدوارم تصمیماتی بگیرند که به صلاح تیم باشد. من از طرفداران تیم مان می خواهم همیشه مثل بازی های امروز از ما حمایت نمایند تا ان شاءالله بتوانیم در دیدارهای آینده این باخت را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 126

به "تبریز، اسماعیل فرهادی: از موقعیت های مان خوب استفاده نکردیم، طرفداران همیشه از ما به این شکل حمایت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، اسماعیل فرهادی: از موقعیت های مان خوب استفاده نکردیم، طرفداران همیشه از ما به این شکل حمایت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید