اولین خرید الاهلی، کنعانی زادگان است!

به گزارش مجله سفر به کانادا، یک نشریه چاپ کشور قطر امروز در خبری مهم شرایط دو ملی پوش فوتبال ایران را آنالیز نموده و خبر از انتقال قطعی مدافع پرسپولیس به تیم الاهلی داده است.

اولین خرید الاهلی، کنعانی زادگان است!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در روزهای گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره سرنوشت امید ابراهیمی در فوتبال قطر مطرح شده و هم چنین شایعاتی زیادی هم درباره جدایی مدافع ملی پوش پرسپولیس به مقصد لیگ ستارگان قطر به میان آمده است؛ با این حال هنوز نه خود بازیکنان و نه باشگاه ها واکنشی به این شایعات و اخبار منتشره نداشته اند اما با این حال رسانه ها و نشریات قطری بارها درباره نقل و انتقال بازیکنان ایرانی صحبت نموده اند.

نشریه الشرق قطر در گزارشی امروز بار دیگر به جدایی امید ابراهیمی از تیم فوتبال الاهلی قطر تاکید نمود و مقصد او را الوکره معرفی کرد و در این باره نوشت: تغییرات گسترده در لژیونرهای الاهلی در راه است و تمام بازیکنان خارجی از این تیم رفتنی شدند. امید ابراهیمی هافبک ایرانی از تیم جدا شد و راهی الوکره می گردد.

هم چنین این نشریه اشاره ای هم به خریدهای احتمالی الاهلی در بازار جابجایی تابستانی داشته و از خرید مدافع پرسپولیس به عنوان نخستین خرید بازار تابستانی یاد نموده است؛ در این گزارش این چنین آمده: گزینه های زیادی روی میز الاهلی برای تقویت بنیه تیم وجود دارد و مهم ترین این گزینه ها حسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس است که اولین خرید تابستانی الاهلی لقب می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1712

به "اولین خرید الاهلی، کنعانی زادگان است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خرید الاهلی، کنعانی زادگان است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید