به دنبال بی احترامی به سرود و پرچم ایران؛ نامه صالحی امیری به IOC و FIFA برای برخورد با دستگاه ورزش بحرین

به گزارش مجله سفر به کانادا، سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک با ارسال نامه ای به IOC و FIFA خواستار برخورد جدی با دستگاه ورزش بحرین کشور شد.

به دنبال بی احترامی به سرود و پرچم ایران؛ نامه صالحی امیری به IOC و FIFA برای برخورد با دستگاه ورزش بحرین

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کمیته ملی المپیک، سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک ایران در پی اتفاقات روز گذشته (سه شنبه) دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و بحرین با ارسال نامه ای به کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) خواستار برخورد جدی این نهاد بین المللی با دستگاه ورزش کشور میزبان شد.

کمیته ملی المپیک در نامه اعتراضی خود به فیفا و کمیته بین المللی المپیک، نسبت به رفتار بسیار توهین آمیز تماشاگران بحرینی و بی احترامی آنان به سرود ملی و پرچم جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد و خواستار برخورد جدی با کشور میزبان شد. رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در نامه ارسالی به دو نهاد بین المللی ورزش این رفتار قبیحانه هواداران و ورزشکاران کشور میزبان را مغایر با اصول میزبانی مسابقات و اساسنامه فیفا و ناقض اصول منشور المپیک دانست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 568

به "به دنبال بی احترامی به سرود و پرچم ایران؛ نامه صالحی امیری به IOC و FIFA برای برخورد با دستگاه ورزش بحرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به دنبال بی احترامی به سرود و پرچم ایران؛ نامه صالحی امیری به IOC و FIFA برای برخورد با دستگاه ورزش بحرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید