بهشت زهرا فقط 5 سال دیگر میهمان می پذیرد!

به گزارش مجله سفر به کانادا، پیش فروش قبر در بهشت زهرا (س) متوقف شده است! این خبر، عملا زنگ شمارش معکوس خاتمه عمر بهشت زهرا (س) به عنوان اصلی ترین آرامستان مرکز را به صدا درآورده است. شمارش معکوسی که 5 سال به طول خواهد انجامید و پس از آن، دیگر هیچ کسی در این آرامستان آرام نخواهد گرفت!

بهشت زهرا فقط 5 سال دیگر میهمان می پذیرد!

به گزارش همشهری، بر همین اساس هم، سازمان بهشت حضرت زهرا (س) در حال آنالیز همه پیش فروش های سال های قبل برای صدور سند و مشخص تکلیف آنهاست.

به گفته مدیرعامل این سازمان، تمامی قبور رزرو شده در حال آنالیز است تا اگر فقط رزرو شده و تا به حال هیچ پولی بابت آن ها پرداخت نشده باشد، هزینه قبر به قیمت روز محاسبه و پس از پرداخت، سند قطعی این خانه همیشگی برای فرد مورد نظر صادر گردد؛ اگر هم نیمی از مبلغ را پرداخت شده باشد، ضروری است مانده قیمت قبر پرداخت گردد تا سند قبر مورد نظر، برای فرد مورد نظر به طور قطعی صادر گردد.

هم اکنون، در بهشت زهرای تهران، حدود یک میلیون و 500 هزار قبر وجود دارد که بر اساس پیش بینی ها، قبر های خالی فعلی، تنها جوابگوی 5 سال آینده این کلانشهر است و با توجه به اینکه این آرامستان دیگر توسعه داده نخواهد شد، مطالعه 7 نقطه در غرب و شرق مرکز برای احداث آرامستان نو در حال اجرا است.

منبع: فرارو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2105

به "بهشت زهرا فقط 5 سال دیگر میهمان می پذیرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهشت زهرا فقط 5 سال دیگر میهمان می پذیرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید