بهترین شهر ایتالیا برای زندگی

به گزارش مجله سفر به کانادا، شرایط کلی

شمال شرقی ایتالیا، نه تنها از جهت آب وهوا، که از لحاظ اقتصاد، رفاه و امنیت نیز شهر های بسیار خوبی را در دل خود دارد. رم با وجود اینکه پایتخت بوده و از لحاظ تاریخی غنی می باشد، شهری ناامن با مالی ناپایدار است. بهترین شهر های ایتالیا از لحاظ اقتصاد، رفاه، امنیت و زیرساخت، بولزانو، ترنتو و بلونو می باشند که هر سه در شمال شرق ایتالیا قرار دارند.

بهترین شهر ایتالیا برای زندگی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

ده شهر برتر ایتالیا

میلان

بولزانو

ترنتو

بلونو

آستا

تریسته

بولونیا

پوردنون

ترویزو

گوریزیا

جالب است بدانید، ونیز علی رغم جذابیت های ظاهری و خاص بودن بسیارش، جزو سی شهر برتر ایتالیا نیز نمی باشد. در کل ایتالیا کشوری وسیع و متنوع است و برای مهاجرت به آن باید تمام جوانب را در نظر بگیرید. هزینه زندگی در برخی شهر ها به طور مثال بسیار بالا بوده یا هماهنگی با خلق وخوی ایتالیایی ها در برخی مناطق بسیار سخت می باشد.

معرفی چند شهر مهم

رم

این شهر در عین حال که بی رحم بوده و مالی ناپایدار دارد، پایتخت و مرکز تمام مناسبات ایتالیاست. در واقع اگر شغل خود را از قبل پیدا نموده باشید و حقوق قابل توجهی دریافت کنید، رم با شما مهربان است. اگرچه ضروری است همواره مراقب جیب برها باشید. کاغذ بازی های اداری نیز در این بخش از ایتالیا پیچیده است و اگر کار اداری داشته باشید ممکن است به فرایند ای طاقت فرسا و طولانی تبدیل گردد. با وجود این ها، رم عاشقان بسیاری دارد. مثل تهران آلوده و شلوغ خودمان که بسیاری آن را بهترین شهر جهان می دانند.

میلان

میلان در عین پایتخت نبودن، مرکزیت مالی و فرهنگی دارد. به طورمثال، دو تا از بهترین دانشگاه های ایتالیا در این شهر قرار دارند. پلی تکنیک میلان و دانشگاه میلان. این شهر همچنین عنوان بزرگترین شهر ایتالیا را یدک می کشد. هزینه های زندگی در میلان نیز بسیار بالاست اما به دنبال کار گشتن در آن از رم ساده تر است؛ زیرا اقتصاد پویایی دارد.

فلورانس

شهری که در عین کوچک بودن به روز است. در ایتالیا شهر ها یا به سبک روستا و یا به سبک شهر های مدرن ساخته شده اند. اما فلورانس تلفیقی چشم نواز از این دو را ارائه می دهد. فلورانس تقریبا همه چیز دارد، از بنا های تاریخی زیبا تا مراکز آموزشی معتبر و بین المللی. شهری با فرصت های شغلی بسیار که جزو شهر های محبوب مهاجرین محسوب می گردد. البته اگر به دنبال زندگی آرام و به دور از هیجان هستید فلورانس را انتخاب نکنید.

پیزا

امنیت، بزرگترین امتیاز پیزاست. با زندگی در این شهر کمترین نگرانی را از وقوع جرم در قبال خود خواهید داشت. حیات شبانه فوق العاده جذابی در این شهر وجود دارد و خیابان های بسیار زیبایی انتظار شما را می کشد. برج کج معروف پیزا جاییست که هرکسی دوست دارد یک بار از آن دیدن نماید.

با تشکر از همراهی شما با خبرنگاران. مطالب مرتبط:

هزینه زندگی در ایتالیا

مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

منبع: اینترنت
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1225

به "بهترین شهر ایتالیا برای زندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شهر ایتالیا برای زندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید