اولین دیسک پلی استیشن 5 را ببینید!

به گزارش مجله سفر به کانادا، دیگر چیزی به اتمام شمارش معکوس برای عرضه کنسول های نسل نهم نمانده و حالا می توانیم اولین بازی فیزیکی پلی استیشن 5 که به فراوری انبوه رسیده را ببینیم. این اتفاق به لطف رندی پیچفورد (Randy Pitchford) اتفاق افتاده که تصاویری از خودش همراه بازی گادفال (Godfall) منتشر نموده است.

اولین دیسک پلی استیشن 5 را ببینید!

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

بازی گادفال جدیدترین بازی استودیوی کانترپلی (Counterplay) با تهیه نمایندگی گیرباکس (Gearbox) است و قرار است جزء بازی هایی باشد که به محض عرضه کنسول پلی استیشن 5 منتشر می گردد. مدیر استودیوی گیرباکس، رندی پیچفورد تصمیم گرفته با انتشار تصاویری از دیسک واقعی بازی همراه با شور وصف ناشدنی در چهره اش، جهانیان را یک قدم به نسل نهم کنسول ها نزدیک تر کند.

در نسل فعلی، شرکت سونی برای طراحی بازی های فیزیکی خود از قانون اگر خراب نیست، دستکاری اش نکن پیروی نموده. قاب دیسک بازی ها و طراحی کاور آن ها همانند بازی های پلی استیشن 4 است؛ با این تفاوت که رنگ پس زمینه لوگوی بالایی کاور سفید شده و عدد 4 به 5 ارتقا یافته.

رندی پیچفورد در توییتر خود تصاویری از جلد بیرونی نسخه فیزیکی بازی گادفال، دیسک خود بازی، محتوای همراه با بسته بندی و همچنین اطلاعات پشت قاب بازی منتشر نموده. متن توییت و تصاویر منتشر شده از این قرار هستند:

پشت جلد بازی می توانیم اطلاعات برچسب طور مخصوص بازی را ببینیم که به آنلاین بودن الزامی این بازی اشاره می نمایند. با وجود این که می توان گادفال را به تنهایی بازی کرد اما برای اجرای آن همواره باید به اینترنت متصل بود. برچسب مهم دیگری که پشت جلد بازی می بینیم، اعلام پشتیبانی این بازی از قابلیت های کنترلر پلی استیشن 5 که دوال سنس نام دارد است. لرزش های دقیق و ماشه هایی (R2/L2) با سختی قابل تنظیم از مهم ترین قابلیت های کنترلر دوال سنس هستند. بازی های سونی که از این قابلیت ها پشتیبانی می نمایند برچسب های مخصوصی خواهند داشت که خریداران خود را از این قابلیت ها مطلع نمایند.

  • داخل کنترلر دوال سنس PS5 را ببنید

بازی گادفال قرار است مانند بازی های بوردرلندز که بزرگترین بازی شرکت گیرباکس محسوب می شوند، حول محور جمع آوری غنایم باشد. می توان گفت این بازی همان بوردرلندز است اما با شمشیر و جادو در دنیایی اسطوره ای. چیزی که نمی توان گفت خوب یا بد بودن کیفیت این بازی است زیرا تریلرهای بسیار بدی از این بازی دیده ایم. البته کیفیت تریلرهای جدیدتر این بازی در مقایسه با تریلر قبلی بهتر شدند ولی برای این که بتوانیم راجع به کیفیت بازی نظر قطعی بدهیم، باید صبر کنیم تا خود بازی منتشر گردد. بازی گادفال قرار است علاوه بر پلی استیشن 5 برای کامپیوترهای شخصی هم منتشر گردد.

کنسول پلی استیشن 5 در تاریخ 12 نوامبر (22 آبان) با یک نسخه 500 دلاری و یک نسخه دیجیتالی بدون سخت افزار خواندن دیسک های نوری به قیمت 400 دلار عرضه خواهد شد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1323

به "اولین دیسک پلی استیشن 5 را ببینید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین دیسک پلی استیشن 5 را ببینید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید