انتشار Frostpunk 2 با تاخیر به شهریور ماه موکول شد

به گزارش مجله سفر به کانادا، شرکت 11 bit studios به تازگی تاریخ انتشار Frostpunk 2 را تا اواخر تابستان به عقب انداخته است. این بازی قرار بود در 25 ژوئیه (4 مرداد) عرضه گردد.

انتشار Frostpunk 2 با تاخیر به شهریور ماه موکول شد

کارگردان طراحی بازی، جیکوب استوکالسکی (Jakub Stokalski) و کارگردان هنری لوکاس یوشچیک (Lukasz Juszczyk) در بیانیه ای گفته اند:

لازم به ذکر است که دومین نسخه از سری Frostpunk، حدودا 30 سال پس از زمستان ویرانگر بازی اول شروع می گردد. در حالی که زمین یک منطقه بایر و یخ زده به جای مانده،، یک تهدید تازه وجود دارد که آن هم طبیعت انسان است. در اولین Frostpunk، بازیکنان با سرما مبارزه کردند و تصمیمات وحشیانه ای برای بقا گرفتند.

نسخه دوم تغییراتی در این فرمول ایجاد می نماید و در حالی که شما همچنان با تهدید همیشگی زمستان بی انتها روبرو خواهید شد، اما این بار، باید دردهای رو به رشد تمدن را نیز مدیریت کنید. در کنار مکانیک های اضافه شده به گیم پلی، رابط کاربری گسترده تر شده و یک ویژگی Zoom Stories نیز آن اضافه شده است.

بازی Frostpunk 2 در 20 سپتامبر (30 شهریور) امسال برای رایانه های شخصی عرضه می گردد. در این میان نسخه های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس بازی در آینده منتشر خواهند شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 تیر 1403 بروزرسانی: 13 تیر 1403 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2341

به "انتشار Frostpunk 2 با تاخیر به شهریور ماه موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار Frostpunk 2 با تاخیر به شهریور ماه موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید