ظاهرا رزیدنت اویل 8 هم اول شخص است

به گزارش مجله سفر به کانادا، کپ کام تعداد زیادی بازی در دست ساخت دارد که یکی از آن ها، بدون شک قسمت بعدی مجموعه بازی های رزیدنت اویل است. منظورمان هم بازسازی قسمت سوم نیست و درباره شماره هشتم این مجموعه صحبت می کنیم. بر اساس شایعه ای جدید، کپ کام میخواهد تا قسمت بعدی رزیدنت اویل را هم مثل قسمت هفتم، با زاویه دید اویل شخص بسازد.

ظاهرا رزیدنت اویل 8 هم اول شخص است

این خبر را در ابتدا کانال یوتیوبی Residence of Evil منتشر کرد. این شبکه یوتیوبی در قالب یک ویدیو گفت که منابعی به او از رزیدنت اویل 8 گفته اند. طبق اطلاعات منتشر شده، رزیدنت اویل 8 قرار است دوربین اول شخص رزیدنت اویل 7 را حفظ کند. دوربین اول شخص رزیدنت اویل 7 تغییری بسیار بزرگ برای این مجموعه بازی ها محسوب می شد؛ البته تغییری که به خوبی جواب داد و نه تنها منجر به ساخت تجربه ای بسیار ترسناک شد، بلکه کپ کام با رزیدنت اویل 7 هم چنین یکی از بهترین بازی های واقعیت مجازی ممکن را به هواداران ارایه داد.

استفاده از دوربین اول شخص برای قسمت بعدی رزیدنت اویل، حرکتی بسیار خوب به نظر می رسد. کپ کام با ساخت بازی هایی مثل بازسازی رزیدنت اویل 2 و 3 توانسته است هواداران قدیمی مجموعه رزیدنت اویل را راضی کند و در کنار عرضه بازی هایی این چنین که به اساس مجموعه پایبند هستند، می تواند تغییرات بزرگی را به رزیدنت اویل 8 یا شماره های اصلی بیاورد.

در کنار دوربین اول شخص، گفته شده که ایتن وینترز، شخصیت اصلی رزیدنت اویل 7، در بازی بعدی حضور خواهد داشت. حضور کریس ردفیلد هم در بازی تایید شده است که با توجه به انتها رزیدنت اویل 7، اصلا موضوعی غافلگیرکننده نیست. در کنار زامبی ها، ظاهرا قرار است گرگینه ها و تعدادی از دشمنان بازی باشند. یک شخصیت هم مثل جک بیکر رزیدنت اویل 7، در تمام بازی دنبال بازی کننده خواهد بود.

پس از انتشار این ویدیو، خبرگزاری یوروگیمر هم با استناد با منابع خود، تایید کرد که کپ کام یک رزیدنت اویل اول شخص در دست ساخت دارد. البته یوروگیمر گفت که این بازی ممکن است رزیدنت اویل 8 نباشد و با اسم متفاوتی عرضه گردد.

منبع خبری دیگری هم چنین گفت که کپ کام سال هاست ساخت رزیدنت اویل 8 را آغاز نموده و پس از یکی دو سال کار روی آن، پروژه را لغو نموده و ساخت رزیدنت اویل 8 را از سر گرفته است. با این حال، آنچه در این زمان ساخته اند، دور انداخته نشده و ممکن است به شکل یک رزیدنت اویل دیگر عرضه گردد.

قسمت بعدی مجموعه بازی های رزیدنت اویل که از وجود و زمان عرضه اش خبر داریم، بازسازی رزیدنت اویل 3 است. بازی رزیدنت اویل 3 قرار است در فروردین ماه سال 1399 عرضه گردد. کپ کام هم چنین یک رزیدنت اویل دیگر به اسم Resident Evil: Resistance در دست ساخت دارد که یک بازی چند نفره آنلاین است و به همراه رزیدنت اویل 3 عرضه می گردد.

کپ کام رسما هیچ حرفی درباره ساخت رزیدنت اویل بعدی، به غیر از بازسازی رزیدنت اویل 3 نزده است.

گفته شده که کنار این بازی ها، کپ کام هم چنین مشغول ساخت یک بازی جدید برای پلی استیشن 5 است که به زودی رونمایی خواهد شد. این که با چه بازی قرار است طرف باشیم، به هیچ وجه معین نیست.

منبع: یوروگیمر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 748

به "ظاهرا رزیدنت اویل 8 هم اول شخص است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظاهرا رزیدنت اویل 8 هم اول شخص است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید