الزام شهرداری به انتقال نمایشگاه بین المللی به شهر آفتاب در دستور کار شورای شهر

به گزارش مجله سفر به کانادا، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری سی امین جلسه شورای شهر تهران، گفت: این جلسه، فردا (یک شنبه21 آذرماه) برگزار خواهد شد.

الزام شهرداری به انتقال نمایشگاه بین المللی به شهر آفتاب در دستور کار شورای شهر

وی گفت: در ابتدا نطق پیش از دستور از سوی مهدی پیرهادی ارائه خواد شد.

علیرضا نادعلی ادامه داد: در این جلسه، یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به انتقال نمایشگاه بین المللی تهران به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: بعلاوه لایحه اصلاحیه بودجه مصوب سال 1400 شهرداری تهران که در جلسه 7 آذر به تصویب اعضا رسیده بود، مورد آنالیز قرار می گیرد.

نادعلی اضافه کرد: اعضای شورا لایحه مجوز فروش و تصویب معامله پلاک ثبتی 1088/116 قطعه 79 بخش 11 تهران را نیز مورد آنالیز قرار می دهند.

وی اعلام نمود: در این جلسه بعلاوه از تعدادی از پرستاران مدافع سلامت در شهرداری تهران همزمان با ولادت حضرت زینب(س) تقدیر خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر تهران ، یادآور شد: ناطق پیش از دستور جلسه فردای شورای شهر نیز آقای مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر خواهد بود که به ارائه نقطه نظرات خود می پردازد.

نادعلی بعلاوه از ادامه آنالیز پلاک های ثبتی باغات اطلاع داد و گفت: در این جلسه آنالیز 7 پلاک ثبتی در دستور کار واقع شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1949

به "الزام شهرداری به انتقال نمایشگاه بین المللی به شهر آفتاب در دستور کار شورای شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزام شهرداری به انتقال نمایشگاه بین المللی به شهر آفتاب در دستور کار شورای شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید