اخترفیزیک و اکتشافات فضایی با همکاری دانشگاه شهیدبهشتی توسعه می یابد

به گزارش مجله سفر به کانادا، رئیس سازمان فضایی ایران گفت: سازمان فضایی ایران و دانشگاه شهید بهشتی درباره همکاری و تعامل در حوزه اخترفیزیک و اکتشافات فضایی توافق کردند.

اخترفیزیک و اکتشافات فضایی با همکاری دانشگاه شهیدبهشتی توسعه می یابد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی پزشکی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، مرتضی براری، رئیس سازمان فضایی ایران، در صفحه اینستاگرام خود از توافق با دانشگاه شهید بهشتی در راستای توسعه فناوری فضایی در کشور اطلاع داد.

وی با اشاره به 5 محور مورد توافق در ملاقات با رئیس و معاونان دانشگاه شهید بهشتی نوشت: نقش آفرینی هرچه بیشتر دانشگاه شهید بهشتی در توسعه کسب و کار های حوزه فضایی و نیز همکاری سازمان فضایی و این دانشگاه برای یاری به حل چالش های محیط زیستی کشور با استفاده از فناوری فضایی از جمله محور های مورد توافق است.

رئیس سازمان فضایی ایران با بیان اینکه در این ملاقات بر ایفای نقش موثر این دانشگاه در توسعه فناوری فضایی کشور تاکید شد، اضافه نمود: در همین حال همکاری و تعامل میان دو دستگاه در حوزه اخترفیزیک و اکتشافات فضایی و همکاری حداکثری در حوزه حقوق فضا از دیگر محور هایی است که سازمان فضایی و دانشگاه شهید بهشتی در خصوص آن ها به توافق رسیدند.

به گفته براری، طی جلسات مشترک مستمر و منظم، هر ماه پیشرفت و اقدامات انجام شده آنالیز خواهد شد و گزارش آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 693

به "اخترفیزیک و اکتشافات فضایی با همکاری دانشگاه شهیدبهشتی توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخترفیزیک و اکتشافات فضایی با همکاری دانشگاه شهیدبهشتی توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید