اجرای عملیات نخستین باغ راه گردشگری شرق کشور در گناباد (قیمت طراحی ویلا)

به گزارش مجله سفر به کانادا، خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای بدست رسیده، اجرای عملیات نخستین باغ راه گردشگری شرق کشور در گناباد صورت می پذیرد.

اجرای عملیات نخستین باغ راه گردشگری شرق کشور در گناباد (قیمت طراحی ویلا)

جهت دریافت خدمات قیمت طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

رسول صنوبری در نشست خبری در محل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی گناباد اظهار کرد: طرح احداث باغ راه محور توریستی قنات قصبه گناباد به عنوان نخستین باغ راه توریستی شرق کشور در حال اجراست و با صرف اعتبار 300 میلیارد ریال تا خاتمه دولت سیزدهم به انتها می رسد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی گناباد با بیان اینکه این طرح به عنوان یکی از زیرساخت های مهم توسعه توریستی اثر جهانی قنات قصبه از سال 1398 شروع شده، گفت: این طرح سه هزار و 200 متر طول دارد که تا به امروز 400 متر طراحی اجرا شده یا در دست اجراست.

وی با بیان اینکه از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور و هیأت دولت در ابتدای سال جاری به استان خراسان رضوی قرار شده است تا 300 میلیارد ریال تا خاتمه دولت سیزدهم به آن اختصاص یابد، اضافه کرد: از این مقدار در مرحله نخست 150 میلیارد ریال مصوب شد و در نهایت 45 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

صنوبری با بیان اینکه روزانه بطور میانه 50 نفر توریست از استانهای مختلف از قنات قصبه بازدید می نمایند، گفت: ثبت قنات قصبه در لیست آثار جهانی یونسکو نقش مهمی در جذب توریستان داخلی و خارجی به گناباد داشته است بطوریکه فقط در 6 ماهه ابتدای سال جاری 160 توریستی خارجی از کشورهای مختلف جهان از این اثر جهانی بازدید کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی گناباد با بیان اینکه از زمان شروع ثبت قنات قصبه در لیست آثار جهانی در سال 1395 تا کنون در مجموع 50 میلیارد ریال برای اجرای محوطه سازی، استحکام بخشی و توسعه زیرساختها و بازسازی بناهای جانبی این اثر جهانی اختصاص یافته، توضیح داد: برای آنکه یک اثر مهم مانند قنات قصبه بیشتر منجر به رونق مالی منطقه گردد باید همه بخش ها اعم از دولتی و خصوصی در کنار اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی قرار گیرند.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه زیرساختهای توریستی برای ایجاد رونق مالی در منطقه اظهار کرد: علاوه بر وجود چهار هتل و میهمانپذیر در شهرستان گناباد، 15 اقامتگاه بومگردی تا به امروز در این شهرستان ایجاد شده و 5 اقامتگاه دیگر هم در دست احداث است.

منبع: همگردی
انتشار: 12 مهر 1401 بروزرسانی: 12 مهر 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2174

به "اجرای عملیات نخستین باغ راه گردشگری شرق کشور در گناباد (قیمت طراحی ویلا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای عملیات نخستین باغ راه گردشگری شرق کشور در گناباد (قیمت طراحی ویلا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید