آشنایی با محله بی اوغلو استانبول Beyoğlu

به گزارش مجله سفر به کانادا، محله بی اوغلو استانبول

در این مطلب از قسمت معرفی جاهای دیدنی ترکیه قصد داریم یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبای استانبول یعنی محله بی اوغلو را به شما معرفی کنیم و آن را مورد آنالیز قرار دهیم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

آشنایی با محله بی اوغلو استانبول Beyoğlu

بی اغلو یکی از برترین منطقه ها استانبول است و برترین هتل های استانبول را در خود جا داده است. بی اوغلو در اصل، منطقه ای در قسمت اروپایی استانبول است که شامل میدان تکسیم، خیابان استقلال و منطقه ها اطرافش خواهد شد.

پل تاریخی گالاتا که یکی از شلوغ ترین و معروف ترین پل های استانبول هم هست، منطقه بی اغلو را به قسمت قدیمی شهر استانبول متصل می نماید که خود قسمت قدیمی استانبول هم تماشای های زیادی را در دل خود جای داده است.

در منطقه بی اغلو ، هتل های زیبای زیادی به چشم می خورد. در صورتی که بخواهید در استانبول یک اتاق یا آپارتمان رزرو کنید، منطقه بی اوغلو قطعاً برترین گزینه برای اقامت شما خواهد بود. در صورتی که بخواهید در رستورانی شیک غذا بخورید یا به کافی شاپی متفاوت بروید، بی اغلو یکی از برترین جاهاست. در صورتی که هم دنبال جایی برای خرید و گردش با بودجه مناسب هستید، باز هم پاسخ بی اغلو است.

نام خیابان مشهور استقلال را شنیده اید؟ این خیابان 3 کیلومتری هم در این منطقه واقع شده است و برترین و شیک ترین مراکز خرید شهر را می توان در این خیابان پیدا کرد. هر بودجه ای که دشاته باشید، در بی اغلو می توان خرید کنید.

در قرن نوزدهم میلادی تعداد زیادی از خارجیان مقیم در منطقه بی اوغلو مستقر شدند و بعلاوه خیلی از سفارتخانه های کشورهای اروپایی در این منطقه ساخته شدند. به همین علت است که این قسمت از شهر استانبول بیشتر چهره ای اروپایی دارد یکی از تاریخی ترین و قدیمی ترین سینماهای استانبول به نام اطلس هم در منطقه بی اغلو واقع شده است. تماشا یک فیلم در این سینمای تاریخی، ارزش امتحان کردن را دارد.

جالب است بدانید که دومین سیستم قدیمی حمل نقل زیر زمنی جهان هم در این منطقه واقع شده است که مقصد نهایی آن کاراکوی است. سواری با این سیستم که finikuler نام دارد، حس فوق العاده جالبی می دهد. این منطقه با تمامی مراکز خرید، رستوران ها و کافه ها و مراکز تماشای اطرافش، جایی زیبا و حیرت انگیز است.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 21 مهر 1403 بروزرسانی: 21 مهر 1403 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2363

به "آشنایی با محله بی اوغلو استانبول Beyoğlu" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با محله بی اوغلو استانبول Beyoğlu"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید