5 دلیل کاربردی برای استقبال مسافران از اتوبوس های سیر و سفر چیست؟

به گزارش مجله سفر به کانادا، سیر و سفر یکی از قدیمی ترین شرکت های اتوبوسرانی بین شهری کشور است که هنوز مشتریان خاص خود را دارد. این شرکت که از سال 1369 در ایران فعالیت می نماید، امروزه مدرن ترین ناوگان جاده ای کشور را در اختیار دارد و بلیط اتوبوس خود در دو نوع معمولی و وی آی پی به مشتریان خود عرضه می نماید. اما آیا تا به حال فکر نموده اید چه چیزی موجب شده تا اتوبوس های شرکت سیر و سفر همچنان قدرتمند در جاده های کشور بتازند؟ این شرکت چه امکاناتی را از آن مسافران خود می نماید که با گذشت سال ها از زمان تاسیس، هنوز پر هوادار است؟ برای یافتن پاسخ با قاصدک 24 در ادامه این مطلب همراه باشید.

5 دلیل کاربردی برای استقبال مسافران از اتوبوس های سیر و سفر چیست؟

بهترین تجربه سفر را به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

مهمانداران اتوبوس

اغلب مسافران با خرید بلیط هواپیما و قطار انتظار دارند که با مهمانداران در این وسایل نقلیه روبرو شوند اما کمتر شرکت اتوبوسرانی را در ایران می توان یافت که از مهمانداران اتوبوس بهره بگیرد. با این حال اغلب اتوبوس های سیر و سفر دارای مهماندار بوده و از قضا این مهمانداران نیز همواره در دسترس هستند. از این رو اگر شما در طول سفر خود احتیاج به بالش گردنی و یا پتوی مسافرتی داشته باشید و یا برای جابجایی کیف دستی خود یاری بخواهید، می توانید با فشار دادن کلیدی که در بالای جایگاه شما تعبیه شده است از این مهمانداران یاری بگیرید.

محفظه نگهداری از چمدان و کیف دستی

بعضی از خریداران بلیط قطار و اتوبوس، معمولاً از این موضوع گلایه می نمایند که اغلب این وسایل نقلیه، فاقد محفظه ای برای نگهداری از چمدان یا ساک دستی هستند. اما جالب است بدانید که این محفظه همانند هواپیما در بالای جایگاه هر مسافر در اتوبوس های سیر و سفر تعبیه شده است. از این رو مسافران می توانند بار دستی خود را در این قسمت قرار دهند تا راه دیگر مسافرانشان را سد ننمایند. البته این محفظه ابعاد بسیاری عظیمی ندارد اما برای خانواده هایی که با فرزندان خود سفر می نمایند و اغلب باید ساک بچه را با خود به این طرف و آن طرف حمل نمایند، همین محفظه کوچک هم یک نعمت عظیم به شمار می آید و گره از مشکل این افراد باز می نماید. البته بد نیست در این میان به مقدار باری که می توانید به ازای خرید هر بلیط با خود حمل کنید هم توجه نمایید. برای اطلاع از این موضوع می توانید مطلبی با عنوان میزان بار مجاز در سفر با اتوبوس چقدر است؟ https://is.gd/uC1cxp را در قاصدک 24 بخوانید.

آب سرد و گرم و پذیرایی

شاید وجود آب سرد کن در یک اتوبوس مزیت چندان عظیمی به شمار نیاید اما همین وسیله به ظاهر بی اهمیت می تواند در سفرهای طولانی مدت، کارایی بسیاری داشته باشد. تصور کنید که بلیط اتوبوس خود را از مبدا تهران به شهر تبریز خریداری نموده اید و سفری 7 ساعته را پیش رو دارید. بدیهی است که در این مدت بخواهید که چند باری آب بنوشید و یا حتی چای میل کنید که با وجود آب سرد کن در اتوبوس تنها کافی است تا از مهماندار درخواست کنید تا یک لیوان آب جوش یا آب سرد را در اختیارتان قرار دهد.

پذیرایی در حین سفر نیز دیگر امکانی است که با خرید بلیط اتوبوس سیر و سفر از آن خود می کنید. البته پک پذیرایی اتوبوس ها اغلب یک آبمیوه، مقداری شکلات و یک کیک یا بیسکوییت را شامل می گردد، بنابراین اگر سفری بلند مدت را پیش رو دارید بهتر است با خود کمی تنقلات به همراه ببرید تا دیگر در طول سفر مجبور نشوید که از اتوبوس پیاده شده و از فروشگاه های بین راهی خرید کنید. برای آشنایی با دیگر خدمات ناوگان این شرکت اتوبوسرانی با ما در ادامه مطلب 5 دلیل کاربردی برای استقبال مسافران از اتوبوس های سیر و سفر چیست؟ همراه باشید.

جایگاه های مانیتوردار

اگر بلیط اتوبوس های وی آی پی سیر و سفر را برای مسافرت خود خریداری نموده باشید، می توانید در طول سفر از مانیتوری که پشت جایگاه مسافر جلویی شما تعبیه شده است، استفاده نمایید. نکته قابل توجه این است که شما برای استفاده از این مانیتورها، هیچ نوع محدودیتی ندارید و حتی می توانید فلش خود را نیز به آنها متصل نمایید و فیلم دلخواهتان را تماشا نموده یا به موسیقی مورد علاقه خود گوش فرا دهید. البته گفتنی است که به طور پیش فرض مجموعه ای از فیلم ها و قطعات موسیقی در این مانیتورها ذخیره شده است که می توانید در صورت تمایل از آنها نیز بهره ببرید.

جایگاه های عظیم با پشتی متحرک

امروزه جایگاه های اغلب وسایل نقلیه، به گونه ای طراحی می شوند که مسافران بتوانند در مواقع احتیاج پشتی آنها را بخوابانند و از این جایگاه ها به عنوان تخت برای یک خواب کوتاه استفاده نمایند. این جایگاه ها که در تجهیز اتوبوس های سیر و سفر نیز به کار گرفته شده اند، دارای سایز عظیم و پشتی چند لایه هستند که به شما امکان می دهند خواب راحتی را در سفر خود با این اتوبوس ها تجربه نمایید.

در انتها یادآور می شویم که برای خرید آنلاین انواع بلیط اتوبوس از شرکت های اتوبوسرانی کشور تنها کافی است تا سری به وب سایت قاصدک 24 بزنید. در قاصدک 24 شما همچنین می توانید انواع بلیط هواپیما داخلی و خارجی مورد نظر خود و یا بلیط قطار دلخواهتان را خریداری نمایید و سفری خاطره انگیر را تجربه کنید. همچنین شایان ذکر است برای خرید اینترنتی بیمه مسافرتی، رزرو آنلاین هتل با بیشترین تخفیف و یا حتی دانلود اپلیکیشن خرید بلیط سفر قاصدک 24 تنها کافی است تا از دیگر خدمات این مجموعه بهره بگیرید.

اقتباس شده از:

بلیط اتوبوس: https://ghasedak24.com/bus-ticket

منبع: یک پزشک
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1024

به "5 دلیل کاربردی برای استقبال مسافران از اتوبوس های سیر و سفر چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 دلیل کاربردی برای استقبال مسافران از اتوبوس های سیر و سفر چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید