پیکسل واچ روی مچ دست مدیرعامل گوگل دیده شد

به گزارش مجله سفر به کانادا، بر اساس تصاویری که روز سه شنبه در توییتر منتشر شده، مدیرعامل گوگل از ساعت هوشمند نو این شرکت یعنی پیکسل واچ که هنوز به طور رسمی معرفی نشده، استفاده می نماید. این تصاویر که ظاهراً سوژه رسانه های خبری بسیاری قرار گرفته، حضور سوندار پیچای، مدیرعامل گوگل را در کنفرانس سالانه کد وکس مدیا (vox media) نشان می دهد و روی دست او هنگام انجام مصاحبه ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل به چشم می خورد.

پیکسل واچ روی مچ دست مدیرعامل گوگل دیده شد

باید اشاره کنیم که این تصاویر به وسیله مارک گورمن، خبرنگار خبرگزاری بلومبرگ در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. بیشتر کاربران مارک گورمن را به علت افشاگری هایش در خصوص محصولات اپل می شناسند، اما او این بار سوژه ای را از اولین ساعت هوشمند گوگل شکار نموده که مدیرعامل گوگل از آن بهره می برد. همانطور که انتظار داشتیم این ساعت هوشمند مجهز به بدنه گرد، دکمه چرخان و یک قاب فولادی ضدزنگ است که بخشی از آن زیر ژاکت آقای پیچای پنهان شده است.

روز گذشته گوگل با ارسال دعوتنامه اعلام نمود که رویداد رونمایی از گوشی های سری پیکسل 7 و ساعت هوشمند پیکسل واچ در تاریخ 6 اکتبر (14 مهر) برگزار خواهد شد. امشب نیز بعلاوه در رویداد اپل، این شرکت قرار است در کنار سری آیفون 14 و دیگر محصولات، از سه ساعت هوشمند نو یعنی اپل واچ سری 8، اپل واچ پرو و مدل SE رونمایی کند.

گفته می گردد که گوگل ساعت پیکسل را با مجموعه ای از بند های گسترده عرضه می نماید که شامل یک بند به سبک میلانی، یک بند شبیه دست بند، دو بند چرمی، یک بند پارچه ای، یک بند کشی و سیلیکونی است که ظاهراً پیچای بند سیلیکونی سفید رنگ آن را انتخاب نموده است. در حالی که این تصاویر به اشتراک گذاشته شده، اطلاعات زیادی در خصوص ظاهر این ساعت هوشمند نمی دهد، اما نکته جالب اینجاست که مدیرعامل گوگل پیش از معرفی رسمی این محصول در این کنفرانس شرکت نموده است.

جدا از این موضوع، تا به امروز شایعات و حدس های زیادی در خصوص اولین ساعت هوشمند گوگل مطرح شده که بر اساس یکی از آن ها، پیکسل واچ گوگل عمر باتری زیادی نخواهد داشت. آن طور که گفته می گردد گوگل از یک باتری با ظرفیت 300 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این ساعت هوشمند استفاده خواهد نمود که مقدار شارژدهی آن خیلی نمی تواند کاربران را راضی نگه دارد. ظاهراً با وجود ظرفیت باتری بیشتر، پیکسل واچ با یک بار شارژ کامل شارژدهی حدبیشتر یک روزه را به کاربران خود ارائه می دهد. در حال حاضر بعلاوه معین نیست که این ساعت هوشمند از قابلیت نمایشگر همواره روشن پشتیبانی خواهد نمود یا نه. علاوه بر این ها، خبرهای نو حاکی از آن است که شارژ شدن کامل گوگل پیکسل واچ تقریباً همچون گلکسی واچ 4 حدود 2 ساعت زمان می برد.

پیش تر وب سایت 9To5Google در گزارشی به این موضوع پرداخت که اولین ساعت هوشمند گوگل به احتمال زیاد مجهز به 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. برای مقایسه باید اشاره کنیم ساعت های هوشمند گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک 1.5 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی را ارائه می دهند. بعلاوه اپل واچ سری 7 نیز با 1 گیگابایت حافظه داخلی و 32 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار گجت های پوشیدنی است. با این تفاسیر می توان گفت که پیکسل واچ گوگل از این نظر می تواند رقبای سرسخت خود را از پیش رو بردارد.

شنیده ها در خصوص قیمت ساعت هوشمند گوگل حاکی از آن است که مدل مجهز به LTE آن حدود 399 دلار قیمت دارد. بعلاوه انتظار می رود که مدل بدون اتصال LTE این ساعت هوشمند با قیمتی بین 299 تا 349 دلار در اختیار کاربران قرار بگیرد.

منبع: Digitaltrends

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2161

به "پیکسل واچ روی مچ دست مدیرعامل گوگل دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکسل واچ روی مچ دست مدیرعامل گوگل دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید