یک محصول تازه از اپل در راه است، عکس

به گزارش مجله سفر به کانادا، زومیت نوشت: یک افشاگر خوش سابقه می گوید اپل عرضه اولین مک بوک های مجهزبه پردازنده M3 را به سال آینده موکول نموده است.

یک محصول تازه از اپل در راه است، عکس

مینگ چی کوئو، افشاگر خوش سابقه، در گزارشی غیرمنتظره می گوید بعید است که اپل سال جاری مک بوک مجهزبه پردازنده M3 روانه بازار کند.

پرورش کلیه های انسانی در جنین خوک!

عظمت پرنده باستانی دانشمندان را شگفت زده کرد/ عکس

مدتی قبل خبرگزاری بلومبرگ گفته بود که اپل یک ماه پس از رونمایی آیفون 15، نسل تازه کامپیوترهای خانواده مک را با پردازنده M3 رونمایی می نماید. بلومبرگ مشخصاً گفت که اولین مک ها شامل مک بوک ایر 13 اینچ و مک بوک پرو 13 اینچ و آی مک 24 اینچ می گردد.

مینگ چی کوئو صرفاً به عدم عرضه مک بوک های تازه اشاره نموده است. بدین ترتیب همچنان احتمال عرضه آی مک 24 اینچ با پردازنده M3 وجود دارد.

M3 اگر مهم ترین پردازنده تاریخ اپل نباشد، قطعاً یکی از مهم ترین ها است. شایعه ها می گویند M3 از لیتوگرافی سه نانومتری شرکت TSMC استفاده می نماید. این لیتوگرافی همزمان با افزایش قدرت پردازنده ها، مصرف انرژی آن ها را پایین می آورد؛ با این حال هزینه لیتوگرافی سه نانومتری زیاد است و این موضوع مستقیماً روی قیمت CPU و قیمت مک بوک تأثیر می گذارد. هرگونه تغییر دیگر در مک بوک ممکن است در نهایت باعث افزایش هرچه بیشتر قیمت لپ تاپ های اپل گردد.

227323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 شهریور 1402 بروزرسانی: 18 شهریور 1402 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2316

به "یک محصول تازه از اپل در راه است، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک محصول تازه از اپل در راه است، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید