خاتمه کار ملی پوش بسکتبال ایران در لیگ پرو A آلمان

به گزارش مجله سفر به کانادا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، تیم بسکتبال روستوک که بهنام یخچالی را در اختیار دارد آخرین ملاقات خود در مرحله گروهی پلی آف لیگ پرو A آلمان را مقابل تیم ینا برگزار کرد و با نتیجه 107 بر 104 به پیروزی دست یافت.

خاتمه کار ملی پوش بسکتبال ایران در لیگ پرو A آلمان

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

در جریان این ملاقات بهنام یخچالی ملی پوش بسکتبال کشورمان 18 دقیقه برای تیم روستوک بازی کرد. 10 امتیاز، یک ریباند و 4 اسیست نتیجه عملکرد یخچالی در زمان حضورش در زمین بود.

پیروزی مقبال تیم ینا دومین برد روستوک در مرحله گروهی پلی آف لیگ پرو A آلمان بود. روستوک در مجموع این مرحله از رقابت ها را با 2 برد و 4 باخت به انتها رساند و با ایستادن در صندلی سوم از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

این در حالی است که روستوک در جریان ملاقاتهای فصل عادی لیگ آلمان صاحب 22 برد شده بود و نتیجه 6 ملاقات را واگذار نموده بود و با نهاده شدن در رده نخست راهی مرحله پلی آف شد.

در هر صورت با ناکامی روستوک برای صعود از مرحله گروهی پلی آف لیگ پرو A آلمان، کار بهنام یخچالی با این تیم در این فصل به انتها رسید. این بسکتبالیست کشورمان پیش از مصدومیتش به اسم برترین بازیکن ماه لیگ معرفی شده بود. یخچالی بعلاوه بعد از بازگشتش و صعود به مرحله گروهی پلی آف در جمع 8 بازیکن برتر این مرحله نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1779

به "خاتمه کار ملی پوش بسکتبال ایران در لیگ پرو A آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه کار ملی پوش بسکتبال ایران در لیگ پرو A آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید