پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه تخصصی اندونزی ایجاد گردد

به گزارش مجله سفر به کانادا، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خواهان ایجاد پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه تخصصی اندونزی شد و گفت: شرکت های استان اصفهان می توانند به وسیله این پاویون به معرفی توانمندی های خود بپردازند.

پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه تخصصی اندونزی ایجاد گردد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،سید عبدالوهاب سهل آبادی در دیدار با سفیر اندونزی در ایران گفت: استان اصفهان به عنوان صنعتی ترین استان ایران می تواند همکاری نزدیکی با اندونزی داشته باشد.

وی یکی از وظایف سفارت خانه ها را ایجاد بستر ارتباطی بین اتاق های بازرگانی دانست و گفت: اتاق های بازرگانی اصفهان و جاکارتا می توانند زمینه توسعه روابط مالی را فراهم سازند.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خواهان ایجاد پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه تخصصی اندونزی شد و گفت: شرکت های استان اصفهان می توانند به وسیله این پاویون به معرفی توانمندی های خود بپردازند.

اکتاوینو علمودین سفیر اندونزی در ایران نیز این دیدار گفت: هدف من از سفر به اصفهان برقراری روابط نزدیک تجاری بین اندونزی و اصفهان است.

وی با اشاره به حضور هیئت های تجاری اندونزی در ایران گفت: آماده پذیرش هیئت های تجاری اصفهان در استان های اندونزی هستیم.

سفیر اندونزی در ایران استان بنگکولو اندونزی را یکی از استان های فعال در بخش صنایع نساجی و غذایی برشمرد و گفت: اصفهان و بنگکولو می توانند در زمینه های مختلف، روابط مالی و سرمایه گذاری را تعریف نمایند.

وی از اتاق بازرگانی اصفهان و بازرگانان این استان برای حضور در نمایشگاه تخصصی اندونزی در شهریورماه دعوت کرد و گفت: در این نمایشگاه توانمندی های صنعتی، کشاورزی و خدماتی شرکت های اندونزیایی در معرض نمایش قرار می گیرد.

اندونزی با جمعیت 258 میلیون نفری پرجمعیت ترین کشور مسلمان است. در سال گذشته حجم واردات این کشور از ایران 90 میلیون دلار و صادراتش به ایران 89 میلیون دلار بوده است. نفت، قیر، مواد شیمیایی و پتروشیمی، دستگاه های الکترونیکی، محصولات کشاورزی و موتورهای الکترونیکی به عنوان مهم ترین واردات از ایران و کاغذ، الیاف مصنوعی، ماهی و روغن از مهم ترین اقلام صادراتی این کشور به ایران است.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 474

به "پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه تخصصی اندونزی ایجاد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه تخصصی اندونزی ایجاد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید