واکنش طارمی به یک سوءتفاهم در پرتغال

به گزارش مجله سفر به کانادا، ظاهرا مصاحبه اخیر طارمی با عادل فردوسی پور باعث سوءتفاهماتی در پرتغال شده است و متن این مصاحبه بدین صورت ترجمه شده که طارمی بیان نموده که اگر او مدیر باشگاه پورتو بود، قطعا در این شرایط خودش را می فروخت چرا که او اکنون 30 سال سن دارد. حالا این بازیکن ایرانی با تکذیب این ادعا مدعی شده با جان و دل برای پورتو به میدان می رود.

واکنش طارمی به یک سوءتفاهم در پرتغال

طارمی با انتشار توئیتی به زبان پرتغالی صحبت هایش را اینگونه شروع کرد: با توجه به آنچه امروز در خصوص موقعیت من در باشگاه منتشر شده است، فقط می خواهم تأکید کنم که با قلب و روحم اینجا هستم.

او ادامه داد: من عاشق شهر و مردمی هستم که از زمانی که به اینجا آمدم همواره با من خوب رفتار کردند. تمرکز من این است و همواره نیز همین خواهد بود که در اینجا باشم و برترین کاری را که می توانم برای باشگاه پورتو انجام دهم و در هر کاری در صورت توانم یاری کنم.

مهاجم پورتو بعلاوه گفت: ما فصل گذشته با کوشش و فداکاری فراوان قهرمان شدیم و معتقدم همواره هر چه داشتم را در زمین به اجرا گذاشتم. من اینجا خوشحالم و چیزهایی که ممکن است در رسانه ها منتشر گردد، رابطه من با طرفداران، باشگاه و کل ساختار را تحت تأثیر قرار نمی دهد یا تغییر نمی دهد.

طارمی در انتها شعار معروف طرفداران پورتو را عنوان نمود و نوشت: ما پورتو هستیم. مثل ما، یکی از ما.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2134

به "واکنش طارمی به یک سوءتفاهم در پرتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش طارمی به یک سوءتفاهم در پرتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید