هواوی از ساعت هوشمند واچ آلتیمیت با نمایشگر 1.5 اینچی رونمایی کرد

به گزارش مجله سفر به کانادا، هواوی در جریان رویداد امروز از ساعت هوشمند پرچم دار خود با نام هواوی واچ آلتیمیت با نمایشگر 1.5 اینچی رونمایی کرد.

هواوی از ساعت هوشمند واچ آلتیمیت با نمایشگر 1.5 اینچی رونمایی کرد

هواوی واچ آلتیمیت به عنوان جانشین GT 3 پرو، حرف های زیادی برای گفتن دارد. از همین ابتدا باید بگوییم این ساعت قادر است در عمق 100 متری آب هم در برابر فشار و نفوذ آب به درون مقاومت نموده و کارایی خود را حفظ کند تا بدین ترتیب برای غواصان حرفه ای هم گزینه مناسبی باشد (استاندارد 10ATM).

هواوی واچ آلتیمیت یک نمایشگر دایره ای و بزرگ 1.5 اینچی از نوع LTPO AMOLED دارد که مقدار رفرش ریت در آن از 1 تا 60 هرتز متغیر است. این محصول از باتری 530 میلی آمپر ساعتی هم بهره می برد که طبق ادعای هواوی قادر است تا 14 روز در صورت استفاده معمولی دوام داشته باشد در حالی که در صورت استفاده سنگین باید انتظار تقریبا 8 روز شارژدهی را از باتری داشت.

این محصول از فناوری شارژ سریع هم پشتیبانی می نماید و کاربر می تواند در مدت تنها 60 دقیقه به صورت کامل آن را شارژ کند. از جمله سنسورهای این محصول هم می توان به نوار قلب، ضربان قلب و سنسور سنجش اکسیژن خون اشاره نمود. این ساعت بعلاوه از قابلیت Expedition هم پشتیبانی می نماید تا بدین ترتیب برای افرادی که به فعالیت های بیرون از خانه علاقه مند هستند گزینه مناسبی باشد. به لطف حضور ردیاب GNSS درون این محصول، از لحاظ مسیریابی هم اطمینان خاطر خواهید داشت.

هواوی واچ آلتیمیت کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. کیس آن از فلز مایع مبتنی بر زیرکونیم و بند آن هم از نوع نیتریل هیدروژنه است. حلقه دور ساعت از جنس سرامیک است اما نمایشگر از شیشه یاقوت کبود ساخته شده تا از لحاظ کیفیت ساخت، هواوی واچ آلتیمیت یک محصول فوق العاده باکیفیت باشد.

ساعت هوشمند نو هواوی در تاریخ 3 آوریل (14 فروردین) ابتدا در انگلستان و سایر بازارهای اروپا در دو مدل مشکی با بند پلاستیکی و آبی با بند متالیک به فروش خواهد رسید. قیمت آن در بازار چین به ترتیب 5999 یوآن معادل 880 دلار، 800 یورو و 710 پوند و 6999 یوآن معادل 1025 دلار، 940 یورو و 830 پوند خواهد بود. اینکه قیمت این ساعت در بازارهای جهانی چقدر خواهد بود هنوز تعیین نشده و باید منتظر اعلام خبرهای بیشتر از سوی هواوی باشیم (قیمت های بالا از تبدیل مستقیم واحد یوآن به دلار، یورو و پوند به دست آمده و ممکن است با قیمت جهانی نهایی متفاوت باشد).

ساعت هوشمند هوآوی مدل Band 6بند سیلیکونی

1,850,000

تومان

ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH FIT 2 Active Edition بند سیلیکونی

4,570,000

تومان

محبوب ترین ساعت های هوشمند هواوی در خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 فروردین 1402 بروزرسانی: 3 فروردین 1402 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2250

به "هواوی از ساعت هوشمند واچ آلتیمیت با نمایشگر 1.5 اینچی رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی از ساعت هوشمند واچ آلتیمیت با نمایشگر 1.5 اینچی رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید