از طرح های جدید اوبر تا قدرت گرفتن دوباره هواوی در کانادا

به گزارش مجله سفر به کانادا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

از طرح های جدید اوبر تا قدرت گرفتن دوباره هواوی در کانادا

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

رویای دستیابی به خانه های هوشمند همواره برای بسیاری از افراد مهم بوده است. با این وجود، هر روز تکنیک های جدیدی برای دسترسی هوشمندانه به ابزارها و لوازم خانگی معرفی می گردد و رادار هوشمند گوگل نیز یکی از همین ابزارها است.

اوبر به دنبال ادغام فناوری های خودران در برنامه های اجاره دوچرخه و اسکوترهای مخصوص بچه ها است. جزئیات این طرح هنوز نامشخص است اما احتمالا اوبر به زودی برنامه های مهم خود را در این حوزه اعلام می نماید.

دستبندهای هوشمند فیت بیت به دنبال اجرای طرحی هستند که بتوانند به کاربران خود یاری نمایند راحت تر چرت بزنند. این دستاورد می تواند برای بسیاری از افراد که دچار اختلالات خوابهستند مفید باشد.

با تور کانادا سفر کنید

دولت روسیه گفت که پرونده های قانونی را برای مقابله با اقدامات توییتر، و فیسبوک باز می نماید و به زودی روند فعالیت این شبکه های اجتماعی را بازبینی و کنترل خواهد نمود.

نتایج یک پژوهش جالب نشان داد که تعداد زیادی از کارمندان فیسبوک هنوز به مدیرعامل این شرکت وفادارند. این موضوعی است که پس از مسائل اخیر این شرکت در نوع خود جالب توجه است.

ایلان ماسک؛ مدیر شرکت بورینگ می گوید در حال مذاکره با مرکزسرن؛ بزرگ ترین پژوهشکده فیزیک هسته ای دنیا است تا تونل های پر سرعت نسل جدید خود را با سرعتی خیره نماینده تر طراحی کند.

علیرغم همه مسائلی که غول فناوری چین در آمریکا و کشورهای متحدش دارد، یک غول مخابراتی کانادایی ابراز تمایل نموده که با هواوی همکاری کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 123

به "از طرح های جدید اوبر تا قدرت گرفتن دوباره هواوی در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "از طرح های جدید اوبر تا قدرت گرفتن دوباره هواوی در کانادا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از طرح های جدید اوبر تا قدرت گرفتن دوباره هواوی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید