مهدی: مسابقات مقدماتی جام جهانی به تعویق می افتد

به گزارش مجله سفر به کانادا، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: به احتمال زیاد مسابقات مقدماتی جام جهانی به تعویق خواهد افتاد.

مهدی: مسابقات مقدماتی جام جهانی به تعویق می افتد

به گزارش ، امروز جلسه ای با حضور نمایندگان ایران، عراق و قطر در شهر دوحه قطر برگزار گردید تا درباره برگزاری بازی های ملی در مقدماتی جام جهانی و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گیری گردد.

سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در رابطه با تصمیمات جلسه امروز گفت: احتمالا FIFA و AFC با توجه به این که زمان زیادی تا جام جهانی 2022 قطر مانده، تصمیم به تعویق چند ماهه مسابقات انتخابی جام جهانی بگیرند.

البته تصمیم گیری نهایی منوط به جلسه فردا، با حضور نمایندگان عربستان سعودی، امارات و ازبکستان است. تاریخ دقیق برگزاری این مسابقات احتمالا پس از جلسه فردا تعیین خواهد شد. به احتمال زیاد این مسابقات به شهریور ماه موکول خواهد شد.

او درباره تصمیمات جلسه در مورد برگزاری لیگ قهرمانان آسیا بیان نمود: به نظر می رسد نمایندگان کشور های مختلف درباره تعویق یا ادامه مسابقات با شرایط موجود اتفاق نظر ندارند. تصمیم گیری نهایی در این رابطه یا در جلسه فردا تعیین خواهد شد یا نیازمند به برگزاری جلسات دیگر است.

مهدی ادامه داد: تاکید نمایندگان ایران در برگزاری مسابقات لیگ قهرمان آسیا این بود که این بازی ها به همان ترتیب گذشته و با رعایت بحث تقدم و تاخر در میزبانی ها صورت گیرد. این موضوع در صورت جلسه امروز یادداشت شد.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره لغو سفر خود و سایر دست اندرکاران فدراسیون به قطر گفت: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا، اگر نمایندگان ایران وارد قطر می شدند باید وارد قرنطینه می شدند. ما از نمایندگان توانمند خودمان در کشور قطر استفاده کردیم و خودمان هم به وسیله ویدئو کنفرانس با آن ها در ارتباط بودیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 856

به "مهدی: مسابقات مقدماتی جام جهانی به تعویق می افتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: مسابقات مقدماتی جام جهانی به تعویق می افتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید