ملی پوش بوکس زیر تیغ جراحی

به گزارش مجله سفر به کانادا، محمد امین روستایی بوکسور همدانی تیم ملی جوانان تحت عمل جراحی نهاده شد.

ملی پوش بوکس زیر تیغ جراحی

محمد امین روستایی بوکسور همدانی تیم ملی جوانان که در اردوی این تیم در استان کردستان حضور دارد، پس از سرانجام یکی از تمرینات تیم ملی از هوش رفت که بلافاصله به وسیله اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

تیمور خانی، سرپرست اردوی تیم بوکس جوانان گفت: پس از سرانجام تمرینات تیم ملی، روستایی برای شستن دست و صورت خود به سمت سرویس بهداشتی رفت، اما پس از مدتی بی هوش روی زمین افتاد. پس از این اتفاق سریعاً با اوژانس تماس گرفته شد و روستایی به بیمارستان منتقل شد.

وی توضیح داد: در بیمارستان تعیین شد که او متاسفانه دچار ضایعه مغزی شده است و باید سریعاً تحت عمل جراحی قرار بگیرد. پس از اطلاع از این موضوع و در اولین فرصت این بوکسور جوان کشورمان تحت عمل جراحی نهاده شد و طبق اعلام نظر پزشک معالج او، عمل با موفقیت صورت گرفته است.

خانی در مورد علت این حادثه مطرح نمود: هنوز علت این اتفاق تعیین نشده است و طبق گفته پزشکان باید با آنالیز های بیشتر تعیین گردد که علت این حادثه چه بوده است. البته طبق اعلام پزشک معالج روستایی این اتفاق هیچ ارتباطی به تمرینات بوکس نداشته و نیازمند آنالیز تخصصی بیشتری برای تعیین شدن علت حادثه هستند.

وی در مورد شرایط حال حاضر روستایی گفت: پس از عمل جراحی درصد علائم هوشیاری محمدامین بیشتر شده است، اما متاسفانه هنوز در کما قرار داد و طبق اعلام پزشک باید منتظر ماند تا شرایط او در روزهای آینده تعیین گردد.امیدوارم با دعای خیر مردم و جامعه بوکس کشورمان هر چه زودتر شاهد بهبودی این بوکسور جوان باشیم.

خبرنگاران ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مرداد 1401 بروزرسانی: 19 مرداد 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2143

به "ملی پوش بوکس زیر تیغ جراحی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش بوکس زیر تیغ جراحی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید