مقاله: استفاده از کابینت هایگلاس (high gloss)

به گزارش مجله سفر به کانادا، انواع مدل کابینت هایگلاس، بسیار چشمگیر هستند و با دکوراسیون مدرن آشپزخانه یا سرویس بهداشتی همخوانی بالایی دارند. این مدل بیشتر برای آشپزخانه های مدرن مناسب است تا آشپزخانه های سنتی.

مقاله: استفاده از کابینت هایگلاس (high gloss)

هنگام انتخاب مدل کابینت هایگلاس، به دستگیره و کشو های آن توجه کنید. هایگلاس از آنجا که شکل و شمایلی مدرن دارد، باید دستگیره ای داشته باشد که ظریف و مدرن باشد. بهتر است این دستگیره ها فلزی باشند و با توجه به خطوط افقی و عمودی، با مشورت طراح مهم است که دستگیره افقی نصب کنید یا عمودی.

هایگلاس درواقع همان ام دی اف است که یک روکش پلکسی گلاس دارد. اما پلکسی گلاس چیست؟ نوعی پلاستیک شیشه مانند و بسیار شفاف است. این پلاستیک از شیشه کم وزن تر، اما مقاوم تر است و قابلیت تولید در رنگ ها و طرح های متنوعی دارد. به علت براقی و تنوع زیاد این متریال در طراحی کابینت های آشپزخانه و سرویس بهداشتی بسیار استفاده می شود.

اگر هرچه فکر می کنید، دلتان پیش مدل کابینت هایگلاس است به این نکته توجه کنید که کابینت های بالایی، چون بیشتر در معرض دید و بازتاب نور هستند، ممکن است بیشتر آثار انگشت یا لک ها و خش ها را نشان بدهند؛ بنابراین اگر خیلی نگران این مسئله هستید، یا خیلی برایتان تمیزی و کامل بودن کابینت ها مهم است، پیشنهاد می کنیم یک ترکیب مات و براق را انتخاب کنید که کابینت های بالایی مات و کابینت های پایینی براق باشند. تا کمتر درگیر لک و خش ها شوید.

منبع مقاله: استفاده از کابینت هایگلاس (high gloss)

انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1873

به "مقاله: استفاده از کابینت هایگلاس (high gloss)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: استفاده از کابینت هایگلاس (high gloss)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید