تور هلند ارزان: معرفی شماری از برترین جاذبه های دیدنی آمستردام

به گزارش مجله سفر به کانادا، ایسکانیوز/ این خبر به جهت معرفی شماری از برترین جاذبه های دیدنی آمستردام برای شما نگارش شده است.

تور هلند ارزان: معرفی شماری از برترین جاذبه های دیدنی آمستردام

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

پارک وندل

پارک وندل بدون شک مشهورترین پارک آمستردام است و بر روی یک قطعه زمین گسترده شده که محله های اودوست غرب و اوود زید را از هم جدا می نماید. چندین کافه، زمین های بازی و یک تئاتر فضای باز در میان چمنزارهای وسیع و سرسبز پارک قرار دارند و آن را برای سفرهای طولانی آخر هفته مناسب می سازد.

کانال بلت

آمستردام مرکزی به وسیله چهار کانال 17 قرن احاطه شده است سیستمی که در حال حاضر به عنوان میراث دنیای یونسکو شناخته می گردد. این راههای آبی به وسیله شهرداری آمستردام ساخته شدند تا ترافیک آب شهر را افزایش و تجارت را بهبود دهند. صدها کانال اصلی هلندی در این کانال ها وجود دارند که بسیاری از آنها به دوره رنسانس برمی گردند.

موزه اشتدلیک

یکی از مهم ترین موزه های هنری مدرن و معاصر در دنیا است و بیش از 100 سال است که درصدر لیست هنر بین المللی واقع شده است. موزه بطور مداوم کار مهم یا تاریخی را به مجموعه خود اضافه می نماید و در حال حاضر صاحب بیش از 90 هزار قطعه از جمله آثار ونگوگ است.

میدان سد

زیر ساخت های میدان سد در اصل در قرن سیزدهم ساخته شده است، زمانی که روستاییان در سواحل رودخانه تصمیم به سد کردن قسمت شمالی این رودخانه گرفتند. بسیاری از ساختمانهای مهم در این سکو در طول سال ها ساخته شدند و میدان امروزه جایگاه کاخ سلطنتی آمستردام، بنای یادبود ملی و بناهای مهم دیگر می باشد.

د هورتوس بوتانیکاس

د هورتوس بوتانیکاس یکی از قدیمی ترین باغ های گیاه شناسی در دنیا است و بیش از 6000 گیاه گرمسیری را دارد. در طول قرن هفدهم، باغ منبع اصلی گیاهان دارویی در آمستردام بود و پزشکان و شیمیدان ها از آن استفاده می کردند. امروزه گلخانه و گلخانه های متعدد آن برای عموم باز هستند و هر ساله هزاران بازدیدنماینده را به خود جلب می نمایند.

موزه ملی آمستردام

ریکسمیوزیم احتمالا مهم ترین موزه هلند، بیش از یک میلیون اثر هنری دارد این مجموعه وسیع آثار بسیاری از شاهکارهای برجسته تاریخی را شامل می گردد و شامل آثار استادان هلندی رامبران، ورمیر و ونگوگ نیز می گردد.

باغ وحش آرتیس

این مورد که به باغ وحش آرتیس معروف است، حدود 200 سال است که در حال مراقبت حیوانات بزرگ بوده است. علاوه بر ساکنان، بزرگش محلی برای نگهداری میلیون ها میکروب و اولین باغ وحش دنیا است که به حیات میکروبیولوژی (میکروپیا) معروف است.

کلیسای زیرشیروانی و مخفی

پس از اصلاحات دینی، آیین کاتولیک بطور رسمی از سوی دولت هلند ممنوع شد. بسیاری از کاتولیک ها به جای تبدیل به آیین کالون یا گریز از هلند تصمیم به تقیه گرفتند و چندین کلیسای مخفی در آمستردام ساختند. موزه Museum Ons Lieve Heer op Solder یکی از این کلیساهای مخفی است و در اتاق زیر شیروانی نگهداری می گردد.

موزه ونگوگ

یکی دیگر از جاذبه های آمستردام که البته بسیار معروف هم می باشد موزه نقاش معروف ونگوگ است. موزه ونگوگ آمستردام دارای بزرگترین مجموعه نقاشی های ونگوگ در دنیا است که مدام نمایشگاههای از آثار او در ان برگزار می گردد.

موزه خانه رامبراند

استاد هلندی رمبردنت ون ریجن در موزه خانه رامبراند زندگی میکرد. او در این مکان کار و تدریس کرد تا اینکه متاسفانه ورشکستگی او را از کار انداخت. در اوایل قرن بیستم، این خانه به یک موزه تبدیل شد.

منبع: همگردی
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2055

به "تور هلند ارزان: معرفی شماری از برترین جاذبه های دیدنی آمستردام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند ارزان: معرفی شماری از برترین جاذبه های دیدنی آمستردام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید