معرفی اپلیکیشن Alarmy؛ هرگز خواب نمانید!

به گزارش مجله سفر به کانادا، در این مطلب به معرفی اپلیکیشن Alarmy می پردازیم که یکی از برترین برنامه های آلارم ساعت برای بیدار کردن و بیدار نگه داشتن افراد خواب آلود است.

معرفی اپلیکیشن Alarmy؛ هرگز خواب نمانید!

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که ساعات زیادی را به خوابیدن سپری می کنید و خواب سنگینی دارید و همواره به همه جا دیر می رسید، اپلیکیشن Alarmy می تواند این مشکل شما را حل نماید. شخصا برنامه های مشابه زیادی را امتحان نموده ام، اما قرار دادن همه آن ها در حالت Snooze کار بسیار راحتی بود و خیلی سریع دوباره به خواب برمی گشتم.

ولی با این وجود Alarmy به خاطر چالش هایی که پیش روی من برای خاموش کردن صدای زنگ قرار می داد برایم بسیار خاص بود و همین وجه تمایز باعث شد تا من و میلیون ها کاربر دیگر این اپلیکیشن را به بقیه ترجیح داده و اقدام به دانلود و نصب آن کنیم.

اپلیکیشن Alarmy، کار را برای افراد تازه کاری که برای اولین بار آن را نصب نموده اند، راحت می نماید، چرا که در ابتدای ورود به برنامه نوعی Tutorial یا آموزش وجود دارد که تمام بخش های مختلف اپلیکیشن را با جزئیات و برترین شکل ممکن برایتان شرح می دهد. بعلاوه رابط کاربری برنامه بسیار کاربرپسند بوده و مکانیزم های منحصر به فردی دارد.

تنظیم کردن آلارم درون برنامه کار بسیار راحتی است و تقریبا مشابه برنامه های معمولی است. منتهی خاموش کردن صدای آلارم جایی است که تفاوت های Alarmy ظاهر می شوند! برای تنظیم آلارم در ابتدا باید گزینه Add Alarm را انتخاب کنید تا منوی تنظیمات و جزئیات مختلف برای شما باز گردد. در این قسمت می توانید زمان، تعداد دفعات هشدار، صدای زنگ و نوع لرزش هشدار تان را انتخاب کنید. همانطور که گفته شد این تنظیمات تقریبا مانند نرم افزار های مشابه است. اما اپلیکیشن Alarmy، امکانات و ویزگی های مجذوب کننده دیگری هم دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

Alarmy از هر شیوه آزاردهنده ای که فکرش را بکنید استفاده می نماید که نگذارد شما بخوابید! به این صورت که برای خاموش کردن صدای آلارم فقط اشاره به یک دکمه کافی نیست. بلکه باید یک مأموریت را به انجام برسانید تا اپلیکیشن دست از سر شما بردارد و ساکت گردد. با فشردن گزینه Alarm off method، سه روش مختلف برای خاموش کردن آلارم پیش رویتان قرار می گیرد: عکس گرفتن، لرزاندن گوشی و حتی حل مسائل ریاضی. البته مورد سوم تنها برای افرادی که با انجام پرداخت های درون برنامه ای به مشترکین پرمیوم تبدیل شده اند در دسترس است و کاربران معمولی به آن دسترسی ندارند.

گزینه اولی که در بالا معرفی گردید عکس گرفتن بود. اگر شما این گزینه را انتخاب کنید باید از قبل به وسیله دوربین گوشی یک عکس بگیرید و برای تنظیم آلارم در ساعت تعیین این عکس را هم در تنظیمات به برنامه تعریف کنید. بعد از آن که در صبح صدای زنگ هشدار شما را بیدار می نماید، برای خاموش کردن آن مجبورید از همان فضا دوباره با دوربین گوشی خود عکس بگیرید، اگر عکس نو و قدیم با هم سازگاری داشته باشند صدای زنگ هشدار قطع می گردد.

البته بعضی از کاربران در این روش با مشکلاتی روبه رو شده اند اما به طور میانگین این روش در 70 درصد مواقع عملکرد درستی داشته. بعضی از کاربران ادعا داشته اند که هوش مصنوعی درون برنامه گاهی در تشخیص صحت عکس ها و سازگاری آن ها با یکدیگر اشتباه می نماید. البته در این میان افرادی بودند که از فضای انتخابی در شب و با نور کم عکس برداری نموده اند و مسلماً جزئیات عکس در روز با شب دارای تفاوت هایی خواهد بود، پس بهتر است تا عکس مورد نظرتان را قبل از تاریک شدن هوا بگیرید.

روش دیگری که در برنامه جهت خاموش کردن آلارم تعبیه شده لرزاندن است. در این روش شما باید بسته به تنظیماتی که از قبل انجام دادید، هنگامی که صدای زنگ هشدار را شنیدید و از خواب بیدار شدید برای خاموش کردن آن حداقل 20 تا 30 بار گوشی خود را بلرزانید. با این کار نهایتا تا قبل از این که به آخرین لرزش مچ دستتان برسید به طور کامل خواب از سر شما می پرد.

در کل به نظر من اپلیکیشن Alarmy، شاید برترین برنامه آلارم هشدار در این زمینه باشد و اگر شما هم علاقه مند به دانلود این اپلیکیشن هستید، می توانید آن را به وسیله لینک های زیر برای سیستم عامل های اندروید و iOS دانلود کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2034

به "معرفی اپلیکیشن Alarmy؛ هرگز خواب نمانید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن Alarmy؛ هرگز خواب نمانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید