راستا تهران-مشهد تا دو سال آینده نوسازی می گردد

به گزارش مجله سفر به کانادا، رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: با برآورد حدود 450 میلیارد تومان، امیدواریم که بتوانیم تا دو سال آینده نسبت به تأمین اعتبار و بهسازی جهت تهران-مشهد اقدام کنیم.

راستا تهران-مشهد تا دو سال آینده نوسازی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

عبدالهاشم حسن نیا، در حاشیه بازدید از محورهای استان سمنان بیان کرد: محور تهران - مشهد، یکی از کریدورهای مهم شرقی - غربی کشور است که همیشه تردد سنگین وسایل نقلیه، به خصوص در زمان سفرهای نوروزی در آن انجام می گردد.

وی گفت: بهسازی این محور از سال 88 آغاز شده و اکنون با توجه به آخرین برداشت vms که در این محور انجام دادیم، در رفت و برگشت، حدود 300 کیلومتر راستا در دستور کار بهسازی قرار گرفته است که با برآورد حدود 450 میلیارد تومان، امیدواریم که بتوانیم تا دو سال آینده نسبت به تأمین اعتبار و بهسازی این راستا اقدامات مناسب را انجام دهیم.

حسن نیا اظهار کرد: یکی دیگر از راستاهایی که از آن بازدید شد و امیدوار هستیم که تا فرودین 1400 به زیر بار ترافیکی برود، مربوط به راستا عباس آباد- کاهک است. البته اگر شرایط آب و هوایی مناسب باشد، این راستا تا خاتمه سال به افتتاح خواهد رسید.

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور درباره ویژگی های این راستا گفت: جاده عباس آباد - کاهک در شهرستان میامی و در حوزه استحفاظی این شهرستان به طول 30 کیلومتر قرار گرفته است که 18 کیلومتر آن وضع مناسبی نداشت و در حال حاضر با کوشش پیمانکار 10 کیلومتر آن آماده بهره برداری است و هشت کیلومتر دیگر از آن نیز باقی مانده است.

حسن نیا تاکید نمود: جاده میامی - سبزوار یکی از نقاط حادثه خیز و از اصلی ترین راه های مواصلاتی استان سمنان است که با اتمام هشت کیلومتر باقی مانده، به بهره برداری می رسد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1442

به "راستا تهران-مشهد تا دو سال آینده نوسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راستا تهران-مشهد تا دو سال آینده نوسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید