مسابقات کشتی دانش آموزی در مشهد برگزار می شود

به گزارش مجله سفر به کانادا، تهران (پانا) - اولین جلسه برگزاری مسابقات کشتی نوجوانان قهرمانی کشور با حضور مسئولان برگزاری مسابقات فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور و فدراسیون کشتی در محل این فدراسیون برگزار شد.

مسابقات کشتی دانش آموزی در مشهد برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی فدراسیون ورزش دانش آموزی، در این جلسه سعید فرنیا مشاور عالی فدراسیون ورزش دانش آموزی و رئیس کمیته مسابقات این فدراسیون، حبیب اله اخلاقی رئیس انجمن کشتی ورزش دانش آموزی، کشتی دار رئیس هیأت دانش آموزی خراسان رضوی و زاهد محمدی کارشناس ورزش و مسابقات فدراسیون حضور داشتند.

فرنیا مشاور عالی فدراسیون در این جلسه از تمهید مقدمات برگزاری مشترک رقابت های نهائی کشتی آزاد و فرنگی پسران دانش آموز سراسر کشور در مشهد مقدس به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب خبر داد و خاطر نشان ساخت ،فدراسیون ورزش دانش آموزی در راستای طرح توسعه استعدادیابی دانش آموزان در رشته های مختلف ورزشی ،از تمامی ظرفیتها و امکانات موجود برای برگزاری هر چه مطلوب تر رویداد های ورزشی پیش رو بهره گیری خواهد کرد.

ابراهیم مهربان سرپرست حوزه دبیری فدراسیون کشتی نیز ضمن تقدیر از حضور مسئولان فدراسیون ورزش دانش آموزی در فدراسیون کشتی در مورد این جلسه گفت: این اولین جلسه مشترک فی ما بین فدراسیون کشتی و فدراسیون ورزش دانش آموزی و مسئولان آموزش و پرورش به منظور برگزاری رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان به میزبانی استان خراسان رضوی و شهر مقدس است.

وی ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه فی ما بین فدراسیون کشتی و وزارت آموزش و پرورش این مسابقات به صورت مشترک و با همکاری فدراسیون های کشتی و ورزش دانش آموزی و آموزش و پرورش برگزار می شود.

شایان ذکر است در این جلسه نقشه مهندسی مسابقات و شرح وظایف کادر اجرائی رقابت ها تشرح شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1917

به "مسابقات کشتی دانش آموزی در مشهد برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات کشتی دانش آموزی در مشهد برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید