ماه عسل در فلورانس ایتالیا و تجربه ای بی نظیر از شروع زندگی مشترک

به گزارش مجله سفر به کانادا، خاطرات ماه عسل از جمله خاطراتی هستند که به راحتی از ذهن افراد پاک نمی شوند، چرا که معمولا اولین سفر مشترک زندگی هر فرد بحساب می آید. بنابراین، انتخاب یک مکان تفریحی خوب و مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که بتازگی زندگی مشترک خود را شروع نموده اید و بدنبال شهری مناسب برای ماه عسل هستید، پیشنهاد ما به شما، ماه عسل در فلورانس ایتالیا است. با ما در این مقاله خواندنی همراه شوید تا شما را اندکی با تجربه ماه عسل در فلورانس آشنا کنیم.

ماه عسل در فلورانس ایتالیا و تجربه ای بی نظیر از شروع زندگی مشترک

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

بیشتر بخوانیدراهنمای سفر به فلورانس | آتن قرون وسطی

چند نکته مهم برای اقدام به سفر

پیش از آنکه سفر خود را شروع کنید، ضروری است که یکسری اطلاعات را بدانید و بعد آماده کسب تجربه ماه عسل در فلورانس شوید. در زیر به مهمترین آنها اشاره نموده ایم:

- زبان مردم این کشور ایتالیایی است که تسلط داشتن به این زبان می تواند یک امتیاز مثبت برای شما بشمار آید و باعث شود تا به راحتی از پس کارهایتان برآیید.

- به همراه داشتن پاسپورتی که حداقل سه ماه دیگر اعتبار دارد، مهم بوده و پول رایج کشور هم یورو است.

-شما می توانید از اتوبوس و تاکسی های موجود در سطح شهر برای گردش و تفریح بهره ببرید و خود را به مقصد مدنظرتان برسانید.

- مدت زمانی که طول می کشد تا از تهران به رم بروید، چیزی حدود 5 ساعت 10 دقیقه است و همچنین رفتن از رم تا فلورانس هم تقریبا یک ساعت زمان می برد.

بیشتر بخوانیدجاذبه های گردشگری رم | بازدید از پایتخت بی نظیر ایتالیا

معرفی فستیوال های فلورانس

در فلورانس، فستیوال های هنری و موسیقی بسیاری اجرا گشته که هر کدام بسیار جالب و تماشایی هستند و معمولا برگزاری فستیوال های موسیقی از ماه می تا اوایل ماه ژوئن طول می کشد. فستیوال اسکوپیو دل کارو که در روز عید پاک برگزار می شود، یکی دیگر از فستیوال های فلورانس بوده که در آن آتش بازی و بعضی برنامه های دیگر اجرا می شوند. همچنین، در تاریخ 24 ژوئن فستیوال دیگری تحت عنوان فستیوال سن جووانی برگزار گشته که با آتش بازی و برنامه های بسیاری همراه است و به نوعی، یک مسابقه فوتبال تاریخی بشمار می آید. براساس مقاله ماه عسل در فلورانس ایتالیا توصیه می شود این فستیوال مهیج را از یاد نبرید.

جاذبه های دیدنی فلورانس

یکی از پر بازدیدترین مکان های شهر فلورانس، گالری اوفیتزی است که در آن آثار هنری زیبا و باارزشی وجود دارند و بازدیدکنندگان می توانند از تماشای شاهکارهای هنری موجود در گالری نهایت لذت را ببرند. علاوه بر این گالری، در این شهر شاهکارهای هنری دیگری نیز وجود دارند که عبارتند از نقاشی بوتیچلی به نام تولدونوس، نقاشی ونوس اوربینو از نقاش عظیم تیتیان و همچنین مجسمه های میکل آنژ. بنابراین، بازدید از این مکانهای دیدنی را در تجربه ماه عسل در فلورانس از دست ندهید.

بیشتر بخوانیدبازدید از جاذبه های توریستی فلورانس ایتالیا

خرید سوغاتی

یکی از شیرین ترین بخش های یک سفر چه تفریحی و چه زیارتی، خرید کردن علی الخصوص خرید سوغاتی است. در صورت سفر به فلورانس، می توانید از مغازه هایی که پس از پل قدیمی وجود دارند، طلا و جواهرات عتیقه و جدید را خریداری نمایید یا اگر تمایل دارید وسایل چرمی را تحت نام سوغات بخرید، می توانید به مرکز خرید Mercato مراجعه نموده و هر آنچه را که مدنظرتان است، خریداری نمایید. براساس مقاله تجربه ماه عسل در فلورانس بد نیست بگوییم که قدمت و سال تاسیس پل پونته وکیو به سال 1345 باز می شود.

بستنی فلورانس را امتحان کنید!

یکی از خوشمزه ترین و بهترین خوراکی هایی که در ماه عسل فلورانس پیشنهاد می کنیم حتما نوش جان فرمایید و از آن غافل نشود، بستنی هایی است که در مغازه vivoli موجود هستند.

بهترین زمان برای سفر به شهر فلورانس کدام است؟

اگر قصد دارید به این شهر سفر کنید، پیشنهاد می کنیم یکی از ماه های می، اکتبر و سپتامبر را برگزینید، چرا که این سه ماه مناسبترین و بهترین زمان ها برای سفر به فلورانس هستند. بد نیست بگوییم که در ماه های جولای و آگوست، این شهر در گرمترین و مرطوب ترین حالت ممکن خود هست.

معرفی باغ و مکان های دیدنی فلورانس

وقتی در این شهر مشغول گشت و گذار هستید، می توانید در اطراف خود مناظر سرسبز و زیبایی را که وجود دارند، تماشا کنید. کاخ و باغ هایی در این شهر رویت می شوند، بسیار باشکوه و زیبا بوده و بازدید و تماشای آنها بد نیست. از جمله این کاخ ها می توان کاخ روچلای، کاخ وکیو یا کاخ قدیمی و باغ بابالی اشاره داشت.

بازدید از کلیساهای جامع و آرامگاه ها

در این شهر، کلیساهای بسیاری بچشم می خورند که بازدید و تماشای آنها می تواند سرگرمی خوبی برایتان باشد. برای مثال، بازدید و تماشای کلیسای گوتیک را می توانید در برنامه های خود بگذارید. در این کلیسا مقبره افراد مشهوری مثل گالیله، میکل آنژ و لئوناردو برونی قرار گرفته است. نمونه دیگری از کلیساهای موجود در شهر، کلیسای جامع سانتاماریا دل فیوره بوده که طراحی بسیار زیبا و فوق العاده ای دارد و در ظرافت نظیر ندارد. همچنین، می توانید مشغول تماشای دروازه های برنزی و طلاکاری شده تعمیدگاه کلیسای جامع شوید که بسیار هنرمندانه توسط لورنزو گیبرتی طراحی شده اند. او این کار را در مدت 27 سال انجام داد. این درها تحت عنوان دروازه های بهشت مشهور شده و مردم آنها را با این نام می شناسند.

منبع: همگردی
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1065

به "ماه عسل در فلورانس ایتالیا و تجربه ای بی نظیر از شروع زندگی مشترک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماه عسل در فلورانس ایتالیا و تجربه ای بی نظیر از شروع زندگی مشترک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید