طرز تهیه مینی پنکیک لذیذ و بامزه

به گزارش مجله سفر به کانادا، پنکیک یا کیک تابه ای نوعی کیک نازک، ساده و مجذوب کننده است که برای وعده صبحانه و همراه با میوه و عسل محبوب است. در ابتدا شاید به نظر برسد که تهیه آن به خصوص برای صبحانه سخت و وقت گیر باشد اما باید بگوییم که این طور نیست و زمانی کوتاهی که برای آماده کردن صرف می کنید، با طعم لذیذ و خوشمزه آن جبران می شود. در این مطلب از مطالب آموزش آشپری تصویری خبرنگاران مگ به شما طرز تهیه مینی پنکیک را آموزش می دهیم که دقیقا مشابه پنکیک معمول است و فقط مقدار آن کوچک تر است.

طرز تهیه مینی پنکیک لذیذ و بامزه

مینی پنکیک

یکی از روش های آسان و مجذوب کننده و درعین حال بانمک برای تهیه پنکیک، مینی پنکیک است. با کمی صبر و حوصله می توانید این پنکیک های مجذوب کننده را آماده کنید و برای بچه هایی که اشتهای کمی دارند، یک صبحانه یا میان وعده عالی تهیه کنید.

مواد لازم

  • شیر: یک لیوان
  • کره: 3 قاشق غذاخوری
  • پودر وانیل: نصف قاشق چای خوری
  • تخم مرغ: یک عدد
  • آرد سفید: یک پیمانه
  • بکینگ پودر: یک قاشق غذاخوری
  • شکر: 3 قاشق چای خوری
  • بطری سس

طرز تهیه مینی پنکیک

1.

برای تهیه این مینی پنکیک خوشمزه، ابتدا شیر، تخم مرغ، پودر وانیل و بکینگ پودر را داخل ظرف ریخته و با همزن دستی خوب هم می زنیم تا کرم رنگ شود.

2.

بعد از اینکه مواد را کاملا با هم مخلوط کردیم، آرد سفید را الک می کنیم و به مواد اضافه می کنیم و مجددا مخلوط می کنیم.

3.

بعد از انیکه مواد را با هم مخلوط کردیم، کره ذوب شده را به مواد پنکیک اضافه می کنیم و مخلوط می کنیم.

4.

غلظت مواد باید به این شکل باشد. نه خیلی سفت باشد و نه خیلی روان. زمانی که مواد پنکیک آماده شد، آن را درون بطری سس می ریزیم.

5.

در این مرحله، تابه را روی شعله گاز قرار می دهیم و اجازه می دهیم گرم شود (توجه کنید برای پخت پنکیک لازم نیست درون تابه را چرب کنیم). بعد از اینکه تابه کاملا گرم شد، از مواد پنکیک به صورت دایره های کوچک درون تابه می ریزیم.

6.

زمانی که روی پنکیک ها حباب زد، پنکیک ها را برمی گردانیم تا طرف دیگر آن طلایی شود. بعد از پخت، مینی پنکیک ها را درون ظرف دلخواه بریزید و با انواع میوه ها و عسل نوش جان کنید.

-

خبرنگاران مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای خبرنگاران در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای خبرنگاران، به طور مستقیم از خبرنگاران کسب درآمد می کنند.

خبرنگاران به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به خبرنگاران مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2020

به "طرز تهیه مینی پنکیک لذیذ و بامزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه مینی پنکیک لذیذ و بامزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید