شگفتی شبانه؛ جنگ بزرگ میلان و اینتر بر سر طارمی بالا گرفت

به گزارش مجله سفر به کانادا، خبرنگاران مطرح ایتالیایی از دربی سخت میان اینتر و میلان برای جذب ستاره ایرانی پورتو خبر می دهند.

شگفتی شبانه؛ جنگ بزرگ میلان و اینتر بر سر طارمی بالا گرفت

بدون شک مهدی طارمی پرخبرترین تابستان دوران حرفه ای خود را تجربه می نماید. مهاجم ایرانی به بزرگترین باشگاه های اروپایی نظیر منچستریونایتد، میلان، رم و مارسی لینک شده است و حالا جدیدترین انتقال احتمالی او روی میز است، یک گزینه هیجان انگیز: اینتر میلان.

قرارداد قرضی روملو لوکاکو با اینتر به خاتمه رسیده و تا به امروز مذاکرات با چلسی برای دائمی کردن این انتقال بی نتیجه بوده است. تیم لندنی باید سریعا پرونده مهاجم بلژیکی را ببندد اما اینتر حاضر نیست برای این بازیکن مبلغی بیش از 30 میلیون یورو را بپردازد و چلسی نیز تمایلی به انتقال قرضی بیگ روم ندارد و تنها در ازای نزدیک به 40 میلیون یورو، حاضر است این بازیکن را بفروشد.

حالا آنگونه که پاسکواله گوارو خبرنگار نزدیک به باشگاه اینتر به رسانه Fcinter1908 گفته است، اصطکاکی میان اینتر و لوکاکو به وجود آمده است. این خبرنگار گفته است: بنظر میرسد عامل اصلی چرخش لوکاکو، اختلاف نظر بین آسیلیو و این بازیکن بوده اما اینتر احتمال تغییر نظر مجدد لوکاکو را هنوز درنظر دارد. در غیر اینصورت گزینه آلترناتیو، مهدی طارمی است.

گوارو در ادامه مدعی شده که لوکاکو در روزهای اخیر پاسخ هیچ یک از کادر مدیریتی، اینزاگی و هم تیمی هایش را نمی داده و پس از چند روز، امروز پاسخ تماس هایش را داده که این موضوع باعث شده آسیلیو بابت رفتار بازیکن خشمگین گردد و با او صحبت های پرتنشی داشته باشد. ولی باشگاه همچنان احتمال برگشت مهاجم بلژیکی را می دهد.

نکته جالب اینکه همزمان نیز جانلوکا دی مارزیو، دیگر خبرنگار معروف ایتالیایی از جدی بودن میلان برای جذب مهدی طارمی خبر داده است. دی مارزیو مدعی شده که میلان همزمان کار انتقال مهدی طارمی، آرنات دانجوما و تیجانی ریندرز را پیش می برد و میخواهد این سه بازیکن را به خدمت بگیرد.

در روزهای گذشته نیز تمام نشریات ایتالیا اعلام کردند میلان فقط یک سهمیه برای جذب بازیکنان خارج از اتحادیه اروپا دارد و این تیم در پی جذب مهدی طارمی و ساموئل چوکوئزه، وینگر راست ویارئال است. در نتیجه روسونری باید انتخاب کند که مهاجم ایرانی را به خدمت بگیرد یا به سراغ بازیکن نیجریه ای برود که اکنون و طبق گفته های دی مارزیو، به نظر می رسد روسونری، طارمی را انتخاب نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 تیر 1402 بروزرسانی: 24 تیر 1402 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2297

به "شگفتی شبانه؛ جنگ بزرگ میلان و اینتر بر سر طارمی بالا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفتی شبانه؛ جنگ بزرگ میلان و اینتر بر سر طارمی بالا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید