ساری: میلان همواره برای ما مشکل ساز بوده است، نمی توانیم درباره شانس اول قهرمانی صحبت کنیم

به گزارش مجله سفر به کانادا، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس معتقد است در رقابت های سری A ایتالیا و ملاقات فردا شب با میلان در جام حذفی ایتالیا هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد.

ساری: میلان همواره برای ما مشکل ساز بوده است، نمی توانیم درباره شانس اول قهرمانی صحبت کنیم

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزی ساری که تیم تحت هدایتش در فاصله 12 هفته مانده به انتها فصل جاری سری A ایتالیا با یک امتیاز رجحان نسبت به لاتزیو در صدر جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفته است، در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه یوونتوس گفت: در این شرایط ما نمی توانیم درباره شانس اول قهرمانی در اسکودتو صحبت کنیم. همه تیم ها در خطر از دست دادن امتیاز هستند. مهمترین چیز این است که اگر شرایط سلامتی اجازه دهد، فصل را به انتها ببریم. ما باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم تا مبادا مجبور به قرنطینه کردن خودمان بشویم تا بتوانیم فصل را به انتها ببریم.

سرمربی راه راه پوشان تورین که شاگردانش باید فردا شب (آدینه) در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا در استادیوم خالی از تماشاگر آلیانتس پذیرای میلان هستند، گفت: بازی در استادیوم بدون تماشاگر قطعاً حس خوبی نیست اما قدرت یک تیم در این است که بداند چطور در این شرایط به نتیجه دلخواهش برسد. ممکن است ریتم تیم در این شرایط تغییر کند. غیبت طرفداران می تواند خیلی چیزها را تغییر دهد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه عضلات بازیکنان در این مدت تحلیل رفته است، من بر این باورم که خطر مصدومیت آنها حالا افزایش یافته است. به همین خاطر تصمیم گرفتیم فشار تمرینات را کمی افزایش دهیم تا بازیکنان به سطح آمادگی برسند، هرچند این فشار از فشار تمرینات مان که معمولاً در تابستان انجام می دهیم، کمتر است.

ساری توضیح داد: ما خوش شانسیم که هنوز برای کسب سه جام (سری A، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا) در حال رقابت هستیم. این به ما یاری خواهد تا تمرکز بیشتری روی کارمان پیدا کنیم. درباره بازی فردا هم باید بگویم که میلان همواره برای ما مشکل ساز بوده و تساوی یک-یک در بازی رفت نشان می دهد که هیچ چیز تضمین شده نیست. به نظرم در بازی فردا هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1038

به "ساری: میلان همواره برای ما مشکل ساز بوده است، نمی توانیم درباره شانس اول قهرمانی صحبت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: میلان همواره برای ما مشکل ساز بوده است، نمی توانیم درباره شانس اول قهرمانی صحبت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید