خبرنگاران پیگیری هفته یازدهم سری آ با فزونی پرگل مدعیان

به گزارش مجله سفر به کانادا، تهران- خبرنگاران- در چارچوب هفته یازدهم رقابت های سری آ تیم های مدعی ناپولی، رم و آتالانتا به فزونی رسیدند.

خبرنگاران پیگیری هفته یازدهم سری آ با فزونی پرگل مدعیان

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سفرها بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، هفته یازدهم رقابت های سری آ ایتالیا با انجام سه بازی پیگیری شد. این سه ملاقات از ساعت 17:30 دقیقه به وقت تهران شروع شد و با رجحان تیم هیا مدعی پایان پیدا کرد.

آ اِس رم پیروز شد در خانه بولونیا به برد پرگل پنج بر یک برسد. آندره آ پولی (5 گل به خودی)، ادین ژک و(10)، لورنزو پلگرینی (15)، جردن ورت و(35) و هنریک میخیتاریان (44) برای جالوروسی گلزنی کردند و تک گل میزبان در دقیقه 24 به اشتباه توسط برایان کریستانته زده شد. با این نتیجه تیم پائولو فونسکا با 21 امتیاز در رده پنجم نهاده شد و بولونیا به رده دوازدهم قناعت کرد.

در دیگر بازی حساس تیم ناپولی پیروز شد در خانه، با نتیجه 2 بر یک، به سختی از سد سامپدوریا بگذرد و با 23 امتیاز به رده سوم صعود کند. سامپدوریا هم با 11 امتیاز در رده سیزدهم نهاده شد. هروینگ لوزانو و آندره آ پتانیا در دقایق 53 و 68 برای ناپولی گلزنی کردند و تک گل میهمان در دقیقه 20 توسط یاکوب یانکتو زده شد.

در برگامو هم تیم آتالانتا با نتیجه سه بر صفر فیورنتینا را از سد راه برداشت و با 17 امتیاز در رده هشتم نهاده شد. ویولا نیز در ادامه فرایند نزولی خود با 9 امتیاز در صندلی هفدهم نهاده شد. روبین گوسنس (44)، روسلان مالینوفسکی (55) و رافائل تولوی (63) برای تیم گاسپرینی پیروز به گلزنی شدند.

یوونتس و میلان نیز امشب (یکشنبه) به ترتیب باید با جنوا و پارما پیکار نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1397

به "خبرنگاران پیگیری هفته یازدهم سری آ با فزونی پرگل مدعیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیگیری هفته یازدهم سری آ با فزونی پرگل مدعیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید