شرکت انگلیسی از دکوراسیون کتابخانه تا فروش آنلاین کتاب

به گزارش مجله سفر به کانادا، به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی، شرکت انگلیسی بوک بارن اینترنشنال سال ها در بریتانیا و کشورهای اروپایی با کمپانی های عظیم فیلم سازی همکاری داشته و این همکاری به طور خاص با هدف تهیه دکورهای کتابخانه ای برای فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی انجام شده است.

شرکت انگلیسی از دکوراسیون کتابخانه تا فروش آنلاین کتاب

بوک بارن (Bookbarn) در دوران شیوع ویروس کرونا و قرنطینه اجباری بسیاری از قراردادهای کاری خود را از دست داده است و حالا برای جبران خسارت ها به شغل جدیدی روی آورده است که نوعی کتابفروشی در فضای مجازی محسوب می گردد. او حالا در کنار قراردادهای تجاری با شرکت های فیلم سازی در وب سایتش به نوعی فروشگاه اینترنتی کتاب ایجاد نموده است.

این شرکت انگلیسی واقع در شهر بریستول به ریاست نیک بایتس کار ساخت دکور برای فیلم های سینمایی را به کتابفروشی در فضای مجازی و تهیه کتاب برای خانه ها گسترش داده است. در وب سایت این شرکت مثل یک فروشگاه آمازون مشتری ها کتاب سفارش می دهند و کارکنان طراحی داخلی این شرکت سفارش کتاب را برای مشتری ها می برند.

بایتس می گوید بسیاری از مشتری های خصوصی ما می خواهند دکوراسیون کتابخانه شخصی خود را تغییر دهند و ما این کار را نیز برای آنها انجام می دهیم. ما میلیون ها کتاب در انبارهای خود داریم و حالا با کساد شدن بازار ساخت فیلم ها می خواهیم از این کتاب ها برای مشتری های دیگر خود استفاده کنیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1505

به "شرکت انگلیسی از دکوراسیون کتابخانه تا فروش آنلاین کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت انگلیسی از دکوراسیون کتابخانه تا فروش آنلاین کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید