شانس با تراکتور یار نبود، توپ هایمان گل نمی گردد

به گزارش مجله سفر به کانادا، به گزارش خبرنگاران، زونیمیر سولدو عصر امروز یکشنبه بعداز تساوی تیمش برابر گل گهر در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: امروز موقعیت های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردیم ولی نتوانستیم به گل برسیم.

شانس با تراکتور یار نبود، توپ هایمان گل نمی گردد

وی گفت: به بازیکنانم تبریک می گویم، بازی خوب انجام دادند. آنچه خواسته بودم را در این زمین نیمه یخ زده، انجام دادند.

وی اضافه نمود: بازیکنانم خیلی کوشش نموده و دوندگی داشتند، بازی خوبی در هر دو نیمه انجام دادیم. ما چندین موقعیت گلزنی داشتیم و به حریف شانس گلزنی چندانی ندادیم. بخت با ما یار نبود.

سولدو در مورد تعویض هایش، گفت: باتوجه به نفراتی که روی نیمکت داشتم، به سختی می شد تعویض کرد. باری خوبی انجام می دادیم و عملکرد بازیکنان خوب بود و تنها اواخر کار حس کردم می توان تعویض انجام داد.

وی ادامه داد: براساس عملکرد بازیکنان در تمرینات، تصمیم می گیرم که چه کسی بازی کند. سامان نریمان دنیا در تمرینات، به طور کامل در اختیار تیم است. باتوجه به پستی که بازی می کرد، برایش جایگزین نداشتم و باید تا آخر ادامه می داد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در مورد شرایط تقویت تیم، بیان نمود: قدم اول باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی است. صحبت هایی در این خصوص انجام داده ایم و باید مدیریت باشگاه این موضوع را حل نماید تا تیم تقویت گردد.

وی با بیان اینکه عملکرد بازیکن در تمرینات، معیار اصلی من برای چینش ترکیب است، گفت: عباس زاده در داخل باکس خیلی خوب کار می نماید. من براساس تاکتیکم، بازیکنان را انتخاب می کنم، عباس زاده در بازی های تهاجمی خیلی به درد تراکتور می خورد.

وی با تاکید بر اینکه ما بازی به بازی بهتر می شویم، گفت: امروز هم بازی خوبی انجام دادیم. متأسفانه توپ هایمان به گل تبدیل نمی گردد که این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

سولدو توضیح داد: مطمئن باشید تراکتور از شرایط بد بیرون آمده و فرایند خوبی را طی می نماید. هفته های اخیر بازی های خوبی انجام داده ایم و تمام کوششم برای بهتر شدن شرایط تیم است.

وی در خاتمه گفت: سوالاتی در مورد آینده من را باید از باشگاه بپرسید. باشگاه تصمیم می گیرد که با یک سرمربی کار کند یا نه.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2075

به "شانس با تراکتور یار نبود، توپ هایمان گل نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس با تراکتور یار نبود، توپ هایمان گل نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید