سورپرایز یحیی در دیدار پرسپولیس و فولاد

به گزارش مجله سفر به کانادا، در تمرینات این روزهای پرسپولیس زیر نظر کادر پزشکی چند مهره تاثیر گذار به صورت اختصاصی تمرین می کنند تا هرچه زود تر بتوانند به شرایط ایده آل برسند. یکی از این بازیکنان سیامک نعمتی است که پس از بازگشت از اردوی تیم ملی در سوپرجام به نام یار تعویضی به بازی رفت اما با برخوردی که در این بازی برای او به وجود آمد از ناحیه کتف مصدوم شد تا با دستی بانداژ شده در جشن قهرمانی این تیم حضور یابد.

سورپرایز یحیی در دیدار پرسپولیس و فولاد

نعمتی در تمرینات سرخپوشان روزهای طاقت فرسایی را سپری می کند. او در بازی مس غایب بود و در زمانی که کار برای پرسپولیس گره خورده بود حضور این بازیکن در زمین می توانست کار را برای پیروز شدن قرمزها راحت تر کند. نعمتی احتمالا بازی با دیگر تیم کرمانی یعنی گل گهر را هم از دست خواهد داد.

سرخ ها پس از بازی با گل گهر سیرجان باید در یک بازی حساس و سرنوشت ساز به مصاف تیم جواد نکونام در فولاد آره نا بفرایند. از آن جایی که تک تک امتیازات در هفته های پایانی می تواند مشخص کننده قهرمان باشد، رسیدن بازیکنان مصدوم می تواند ورق را به سود پرسپولیس برگرداند. باید دید نعمتی به بازی با فولاد می رسد یا فرایند بهبودی مصدومیت او طولانی تر می شود.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1756

به "سورپرایز یحیی در دیدار پرسپولیس و فولاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورپرایز یحیی در دیدار پرسپولیس و فولاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید