سفر با تور کشتی کروز به کجا؟

به گزارش مجله سفر به کانادا، سفر با کشتی کروز سفر به یک مقصد نیست. با کشتی کروز که سفر می کنید، چندین جزیره و ساحل و شهر در انتظار شما هستند. بازدید روزانه از دیدنی های شهرها و جزایر، تنها بخشی از جذابیت های سفر با کشتی کروز است. امکانات و خدمات داخل کشتی، شبهای شما را در این سفر به یاد ماندنی می نمایند!

سفر با تور کشتی کروز به کجا؟

با تور کشتی کروز سفر به دور دنیا را تجربه کنید.

کشتی های کروز لوکس، با هتل های 5 ستاره فرقی ندارند. سفر با کشتی کروز می تواند بهترین انتخاب شما برای گذراندن تعطیلات باشد، اگر انتخاب درستی نموده باشید.

سفر با کشتی کروز به کجا؟

سفر با کشتی کروز غالبا در بین سواحل و جزایر معروف انجام می گردد. دریای مدیترانه، دریای سیاه، خلیج فارس، اقیانوس هند، خلیج تایلند، و…. از معروف ترین خطوط کشتی های کروز هستند.

یکی از بهترین و در دسترس ترین مقاصد برای توریست های ایرانی، تور کشتی کروز یونان است. این تور که بدون احتیاج به ویزا برگزار می گردد، از هتل پنج ستاره آمارا سی لایت الیت کوش آداسی ازمیر در ترکیه آغاز شده، و پس از گشت و گذار در جزایر یونان از جمله جزیره کرت، جزیره پاتموس، جزیره سنتورینی و… به شهر زیبای آتن می رسد. انتها بخش این سفر نیز اقامت مجدد در هتل آمارا سی لایت کوش آداسی است.

در ایران نیز تور کشتی کروز برگزار می گردد. تور کشتی کروز کیش یکی از تورهای پرطرفدار داخلی است که به گشت و گذار در جزایر ایرانی خلیج فارس می گذرد. تور کشتی کروز دبی هم از جمله تورهای پرطرفدار برای ایرانیان است. به طور کلی در کشورهایی که در ساحل دریاها و اقیانوس ها قرار دارند، تور کشتی کروز برگزار می گردد.

سفر با کشتی کروز : کدام کشتی؟

بخش مهمی از سفر با کشتی کروز در دل کشتی می گذرد. شبها که کشتی بین جزایر مختلف در حال تردد است، مسافران یا در اتاق های خود به استراحت مشغولند. یا در رستوران ها و بارهای هتل خوش می گذرانند. و یا روی عرشه کشتی از زیبایی دریا لذت می برند.

یکی از کشتی های کروز معروف که با امکانات فوق العاده خود صدها مسافر را در دریای مدیترانه میزبانی می نماید، کشتی کروز سلستیال المپیا است. این کشتی یکی از برگزارنمایندگان تور کشتی کروز است. اقامت در کشتی کروز سلستیال المپیا، کم از اقامت در یک هتل لوکس ندارد.

امکانات سفر با کشتی کروز

شبها وقتی که از بازدید جاذبه های توریستی و شنا در سواحل به اتاق خود در کشتی بازمی شد، تازه قسمت دوم خوش گذرانی شما آغاز شده است!

رستوران ها، بارها، کلاب ها، زمان های بازی، و امکانات متنوع کشتی های کروز به شما این امکان را می دهند که در حالی که کشتی به سمت مقصد بعدی حرکت می نمایند، شما با خیال راحت به استراحت و سرگرمی بپردازید. امکانات کشتی های کروز مانند سلستیال المپیا آن قدر هست که شما نگران هیچ چیز نباشید!

منبع: آفتاب تراول
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 228

به "سفر با تور کشتی کروز به کجا؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر با تور کشتی کروز به کجا؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر با تور کشتی کروز به کجا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید