ویتنام مقصد محبوب گردشگری در سایت تریپ ادوایزر

به گزارش مجله سفر به کانادا، کشورهای شرقی آسیا سرمایه گذاری زیادی در بخش گردشگری انجام داده اند و هر سال ثمره این توسعه زیربنایی را برداشت می نمایند. سال جاری ویتنام توانسته است خودش را به جمع ده مقصد گردشگری برتر جهان در سایت تریپ ادوایزر برساند.

ویتنام مقصد محبوب گردشگری در سایت تریپ ادوایزر

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

ویتنام محبوبیت رو به رشدی در صنعت گردشگری دارد. بر اساس طبقه بندی جدید سایت تریپ ادوایزر (Tripadvisor)، ویتنام یکی از ده کشور برتر در میان مقاصد گردشگری جهان شده است.

تریپ ادوایزر یکی از بزرگ ترین سایت های گردشگری و برنامه ریزی سفر است که این ماه محبوب ترین مقاصد گردشگری در طول سال گذشته را معرفی نموده است. رتبه بندی این کشورهای بر اساس رأی مردم اجرا شده است. تریپ ادوایزر، سه دسته بندی عمده برای امتیازدهی به هر کشور دارد: رضایت مندی مشتریان از محل اقامت، رستوران و تجربیات سفر در مدت اقامت شان در کشور مقصد. مجموع امتیازات در هر یک از موارد مشخص کننده، کشورهای محبوب از نظر گردشگری طی یک سال گذشته بود.

در آخرین آمار اعلام شده، ایسلند در صدر رتبه بندی قرار گرفته است، به دنبال آن یونان، مکزیک، پرتغال و مراکش قرار دارند. در سال های گذشته هم ویتنام در صنعت گردشگری خبرساز شده بود. این کشور در سال 2016 با پیشی دریافت از تایلند توانسته بود یکی از بیست کشور پیشرو در صنعت گردشگری باشد. تایلند در رتبه نهم و سه پله عقب تر از ویتنام قرار گرفته است.

بر اساس آمار گردشگری، در چهار ماهه اول سال پیش، ورود گردشگران خارجی به ویتنام از 6.71 درصد سال گذشته به صورت ناگهانی به 27.6 درصد رسیده است. ویتنام برای گردشگران داخلی و خارجی، با توجه به طبیعت دست نخورده، قیمت مناسب هتل ها، زندگی شبانه روزی شهری و تجربه های به یادماندنی در طول سفر، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری است. سال پیش، برای سومین بار متوالی ساحل بنگ (Bang) در شهر باستانی هوی آن (Hoi An) به عنوان یکی از 25 ساحل پربازدید سایت تریپ ادوایزر شناخته شد.

سایت تریپ ادوایزر تنها سایت گردشگری نیست که ویتنام را به عنوان یکی از مقاصد گردشگری به همه جهان معرفی نموده است. در سال 2016، سایت خبری آمریکایی بیزینس اینسایدر (Business Insider) سفر کشتی کروز از بندر خلیج ها لانگ (Ha Long) در ویتنام را یکی از سفرهای جالب آسیایی توصیف نموده بود. مجله انگلیسی راف گایدز (Rough Guides) هم شهر هوشی مین (Ho Chi Minh) را به عنوان شهر همواره زنده در مجله خودش معرفی کرد و از مردم خواسته بود که نظرشان را در خصوص ویتنام به کلی تغییر دهند.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 471

به "ویتنام مقصد محبوب گردشگری در سایت تریپ ادوایزر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویتنام مقصد محبوب گردشگری در سایت تریپ ادوایزر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید