ساز مطهری برای لیگ 23 کوک می شود؟

به گزارش مجله سفر به کانادا، بی شک ارسلان مطهری یکی از محبوب ترین بازیکنان استقلال در نزد هواداران این تیم محسوب می شود. بازیکنی که برای آبی های مرکز در مقاطع مختلف گل های بسیار مهمی را به ثمر رسانده است؛ از گلزنی های پیاپی در برابر رقیب دیرینه یعنی پرسپولیس تا گل زدن به نساجی در جدال فتح سوپرجام.

ساز مطهری برای لیگ 23 کوک می شود؟

مطهری در حالی برای فصل نو آماده می شود که امسال وظیفه سنگین تری نسبت به سال های قبلی خواهد داشت. جدا از اینکه استقلال دو مهره بوشهری فوق العاده تاثیرگذارش در فاز هجومی را از دست داده، سجاد شهباززاده - که البته فصل کابوس واری را پشت سر گذاشت - از از این تیم جدا شده و شرایط آرمان رمضانی هم هنوز تعیین نیست.

در حال حاضر ارسلان در کنار آریا برزگر، دو مهاجم تخصصی استقلال هستند و به نظر می رسد که مطهری شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی تیم جواد نکونام پیدا خواهد کرد.

او که رویایی ترین روز های حضورش در استقلال زیر درخشش شیخ دیاباته گم شد و هرگز آن طور که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفت حالا در پی بازگشت به همان نسخه طلایی اش است. دورانی که او توانست در طی تنها 20 مسابقه برای استقلال 10 گل بزند.

بعد از آن نیم فصل طلایی رفته رفته زهر شماره 72 دوست داشتنی در خط آتش استقلال گرفته شد و او نتوانست هرگز به آن دوران اوج خود بازشود.

منبع:فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 9 مرداد 1402 بروزرسانی: 9 مرداد 1402 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2302

به "ساز مطهری برای لیگ 23 کوک می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساز مطهری برای لیگ 23 کوک می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید