رکوردشکنی پیش فروش گلکسی اس 10 در چین

به گزارش مجله سفر به کانادا، اگرچه سامسونگ هنوز آمار پیش فروش گلکسی اس 10 را رسما منتشر ننموده، اما ظاهرا اوضاع برای این شرکت کره ای بر وفق مراد است. چند روز قبل اعلام شد که برخی از مدل های گلکسی اس 10 دیرتر از حد انتظار روانه بازار می گردد که چنین خبری، معمولا نشان دهنده آمار بالای پیشفروش است. همچنین سامسونگ اعلام نموده بود که در برخی از بازارها، کاربران با پیش خرید اس 10 و اس 10 پلاس، هدفون بی سیم گلکسی بادز هم برای آن ها ارسال می گردد که با توجه به استقبال زیاد کاربران، این هدفون ها به اتمام رسید و سامسونگ اعلام نمود برای این افراد کارت هدیه 130 دلاری ارسال می گردد. حالا در ادامه این خبرها، به نظر می رسد اوضاع پیش فروش گلکسی اس 10 در چین هم بسیار خوب است.

رکوردشکنی پیش فروش گلکسی اس 10 در چین

Ice Universe که یکی از مشهورترین افشاگران دنیای تکنولوژی به حساب می آید، اعلام نموده که چینی ها از گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس تا حد زیادی استقبال نموده اند. این استقبال به حدی بالا بوده که میزان گجت های پیش فروش شده در دو ساعت اول، دو برابر تعداد گجت های اس 9 و اس 9 پلاس فروخته شده در روز اول پیش فروش آن ها بوده است.

در ماه های اخیر، گوشی های سامسونگ به دلیل فشارهای وارده از جانب شرکت های چینی، وضعیت چندان خوبی در بازار چین نداشته اند. اما در چند ماه گذشته، سامسونگ گوشی های جدیدی را معرفی نموده که هدف اصلی آن ها فروش بیشتر در بازار کشورهایی مانند چین و هند است.

با ما به تور چین سفر کنید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 147

به "رکوردشکنی پیش فروش گلکسی اس 10 در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی پیش فروش گلکسی اس 10 در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید