رویای تولد دیگر برای تیم دو ستاره؛ معجزه کن استقلال ایران

به گزارش مجله سفر به کانادا، تهران (پانا) - استقلال که با جدا شدن 8 بازیکن اوضاع خوبی ندارد، با انبوهی از مسائل راهی دبی شده تا هوادارانش را امیدوار به معجزه مقابل تیم پرستاره الهلال کند.

رویای تولد دیگر برای تیم دو ستاره؛ معجزه کن استقلال ایران

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که قرار است به صورت تک بازی برگزار گردد امشب با برگزاری یک بازی شروع خواهد شد.

در اولین بازی این مرحله که به میزبانی استقلال اما در شهر دبی برگزار خواهد شد، شاگردان فرهاد مجیدی که روزهای پرچالشی سپری می نمایند و در مقایسه با مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 بازیکن های زیادی را از دست داده اند امشب از ساعت 21:30 باید به مصاف تیم کهکشانی و متمول الهلال عربستان برود، ملاقاتی که طرفداران استقلال امیدوار به معجزه ای برای تولد دوباره تیمشان هستند.

نگاهی به مهم ترین نکته ها و آمار دو تیم و تاریخ ملاقاتهای روبرو نشان می دهد که شرایط دو تیم پیش از بازی چگونه است:

استقلال ایران - الهلال عربستان / ساعت 21:30 استادیوم زعبیل شهر دبی

فرهاد مجیدی (ایران) - لئوناردو ژاردیم (پرتغال)

آخرین بازی روبرو: الهلال یک - استقلال صفر

مهم ترین آمارها و نکات از بازی های روبرو

1- در تاریخ تا به امروز 9 بار با هم بازی نموده اند که 5 برد سهم استقلال ایران بوده الهلال عربستان هم 3 بار با برد از زمین خارج شده است. یک ملاقات دو تیم هم با تساوی به سرانجام رسیده است. در این بازی ها 20 گل به ثمر رسیده که 11 گل برای استقلال بوده الهلال هم 9 گل وارد دروازه حریف نموده است.

2- پرگل ترین بازی تاریخ دو تیم در تاریخ 21 ماه اسفند سال 1381 بوده است که با نتیجه 3 بر 2 به سود الهلال به سرانجام رسید. نکته جالب توجه این است که در 9 بازی اجرا شده هیچگاه تیمی نتوانسته است بازی را با اختلاف بیشتر از یک گل برنده گردد و به غیر از بازی سال 1381، سایر بازی های دو تیم کم گل بوده است.

3- تنها تساوی تاریخ دو تیم مربوط به 29 سال و 8 ماه و 22 روز قبل بود که در فینال جام باشگاه های آسیا 1991، دو تیم در دوحله به تساوی یک بر یک رضایت دادند و در ضربات پنالتی الهلال به رجحان 4 بر 3 رسید. این بازی تنها تقابل تاریخ دو تیم است که در مرحله حذفی بوده است، به عبارت دیگر 8 بازی گذشته دو تیم در مرحله گروهی برگزار شده است.

آخرین شرایط، مهم ترین آمار و نکته ها درباره استقلال ایران

1- پس از شکست در فینال جام حذفی و سرانجام فصل بدون جام، بحران در این تیم به اوج رسید و حالا فرهاد مجیدی در حالی تیمش را به زمین خواهد فرستاد که در مقایسه با مرحله گروهی 8 بازیکن از این تیم جدا شده اند و امشب استقلال باید با ترکیبی تازه وارد زمین گردد؛ همین موضوع مهم ترین عامل نگرانی طرفداران این است که اولین تقابل رسمی تیمشان با بازیکنان تازه شاید با عدم هماهنگی دردسرساز گردد.

2- البته به غیر از جدا شده، استقلال گلر دومش را هم به دلیل ابتلا به کرونا همراه نخواهد داشت و اگر سید حسین حسینی مصدوم گردد، دردسری عظیم برای فرهاد مجیدی ایجاد می گردد.

آخرین شرایط، مهم ترین آمار و نکته ها درباره الهلال عربستان

1- آنها بر خلاف استقلال فصل را با شیرینی به سرانجام رساندند و با قهرمانی در لیگ برتر عربستان، فصل تازه را هم شروع نموده اند. الهلال در 3 هفته ابتدایی لیگ عربستان توانسته است 2 برد و یک تساوی در کارنامه اش ثبت کند و در این بازی ها 3 بار بازیکنان این تیم گلزنی نموده اند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1820

به "رویای تولد دیگر برای تیم دو ستاره؛ معجزه کن استقلال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویای تولد دیگر برای تیم دو ستاره؛ معجزه کن استقلال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید