راه اندازی کانون شکوفایی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرانزلی

به گزارش مجله سفر به کانادا، خبرنگاران/گیلان سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرانزلی از صدور مجوز راه اندازی کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری برای دانشجویان در این مرکز از سوی پارک علم و فناوری گیلان اطلاع داد.

راه اندازی کانون شکوفایی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرانزلی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی استرالیا برای ایرانیان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

ویکتوریا صیاد دقتکار در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری با مدیریت مرکز رشد و با همکاری سایر نهادهای آموزشی و پژوهشی ایجاد شده است، اظهار کرد: این مرکز به منظور زمینه سازی بروز خلاقیت و نوآوری در بین دانشجویان، با استفاده از امکانات و توانایی های مرکز رشد، پارک علم و فناوری و همچنین ظرفیت و امکانات موجود در مرکز و در راستای ایجاد اکوسیستم نوآوری و کسب و کار در مراکز علمی کاربردی اقدام به این مهم نموده است.

وی توضیح داد: ضمن تقویت فرهنگ نوآوری در بین مراکز علمی کاربردی با برگزاری برنامه های مختلف؛ شرایط مناسب برای پیاده سازی ایده های مبتنی بر دانش صاحبان ایده فراهم می گردد. به بیان دیگر کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری فضایی برای تجاری سازی ایده های خانواده بزرگ دانشجویان علمی کاربردی است.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرانزلی ادامه داد: کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری در راستای حمایت از محققان، نوآوران، پژوهشگران و دانشجویان علاقه مند و با هدف فراهم کردن بستری مناسب برای اجرایی کردن ایده های نوآورانه دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرانزلی ایجاد شده است.

دقتکار اظهار داشت: در این کانون فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی دانشجویان مرکز به صورت گروهی و یا انفرادی که منجر به نوآوری و کسب و کار می گردد، از حمایت های پارک علم و فناوری و مرکز رشد دانشگاه برخوردار خواهند بود.

وی یادآور شد: از مزایای قابل توجه کانون می توان به کسب آمادگی های لازم جهت ورود به مرکز رشد (دوره های پیش رشد و یا رشد) اشاره نمود. کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری شروع راهی برای ورود به مرکز رشد بوده که متقاضی، ضمن تثبیت ایده، اطلاعات کافی در مورد چگونگی ثبت شرکت و پذیرش در مرکز رشد را نیز کسب می نماید.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرانزلی بیان نمود: کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری نقطه عطفی در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرانزلی است که می تواند در مهارت افزایی و تشکیل تیم های نوآور دانشجویی یاری رسان اکوسیستم کسب و کار کشور باشد. همچنین با برگزاری بوت کمپ های تخصصی در راستای رشته های مرکز می توانیم زمینه ساز ایجاد فضای کسب و کار و بازتولید اکوسیستم کسب و کار در سطح شهرستان و استان باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 656

به "راه اندازی کانون شکوفایی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرانزلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کانون شکوفایی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرانزلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید