راهنمای خرید لیوان آبمیوه خوری کودک

به گزارش مجله سفر به کانادا، لیوان آبمیوه خوری کودک

شش ماهگی زمان بسیار خوبی برای شروع آموزش نوشیدن با لیوان به بچه ها است. لیوان آبمیوه خوری کودک معمولاً از جنس پلاستیک است. این وسیله با مدل های بدون دسته، دسته دار، نی بلند و نی کوتاه در بازار موجود می باشد. لیوان آبمیوه خوری درپوش و نی دارد و شستشوی آن بسیار آسان است. این لیوان طوری طراحی شده است که از نظر وزن بسیار سبک باشد. انواع لیوان آبمیوه خوری کودک عبارتند از:

راهنمای خرید لیوان آبمیوه خوری کودک

1) لیوان دهانه دار که از پلاستیک سخت ساخته شده است. شبیه به نوک سینه است.

2) شکل نی دار: لیوانی که بر روی سر آن نی دارد. جنس نی این وسیله بسیار نرم و انعطاف پذیر است.

3) شکل بدون دهانه: این وسیله نی و دهانه ندارد. فقط لبه محکم دارد که هنگام مکیدن مایع از آن خارج می شود. استفاده از این لیوان نیاز به تمرین بیشتری دارد.

لیوان آبمیوه خوری کودک

جنس لیوان آبخوری کودک

برای ساخت لیوان آبخوری کودک از جنس های پلاستیکی، فولاد، شیشه ای، و سیلیکونی استفاده می شود. جنس پلاستیکی وزن کمی دارد. نسبت به جنس های دیگر مقرون به صرفه تر است. لیوان های کودک با جنس فولاد یا ضد زنگ به راحتی قابل شستشو هستند. این نوع لیوان ها دارای عایق هستند که به خنک نگه داشتن شیر یا آب میوه کمک می کنند. جنس شیشه ای سنگین تر است و قیمتش نسبت به پلاستیکی گران تر است. لیوان کودک سیلیکونی بسیار نرم است و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. هنگام نوشیدن این نوع لیوان به لثه و دندان کودک آسیبی وارد نمی کند.

لیوان آبمیوه خوری کودک که زیرمجموعه ای از سرویس های غذاخوری کودک هستند را با قیمت مناسب می توانید از فروشگاه آنلاین مانیلو خریداری کنید. در این سایت لیوان ها با رنگ بندی و طرح های مختلف موجود می باشند.

مشخصات لیوان آبمیوه خوری کودک به صورت زیر است:

· دارای رنگ بندی های شاد است. همچنین این لیوان ها دارای طرح های جذابی هستند که باعث می شود بچه ها را به خوردن آبمیوه تشویق کنند.

· میزان این وسیله متناسب با سن کودک و توانایی او در نگه داشتن طراحی شده است.

· بدنه این وسیله دارای درجه بندی است و میزان مایعات درون آن را نشان می دهد.

· دارای درپوش است.

· فاقد مواد bpa و مواد مضر شیمیایی است.

· قابلیت شست و شوی دستی و با ماشین ظرفشویی را دارد.

· از لیوان های آبخوری یا آبمیوه خوری می توان در مهد کودک، مدرسه و حتی در منزل استفاده کرد.

معیارهایی که برای انتخاب لیوان آبخوری کودک باید در نظر گرفت به صورت زیر است:

· لیوان های دسته دار به کودک کمک می کنند تا راحت تر آنها را در دست بگیرد. اگر لیوان برای کودک به میزان کافی کوچک بود نیاز به دسته دار بودن این وسیله نیست.

· نباید این وسایل سنگین باشند چون برای بلند کردن آن برای کودک مشکل است.

· لیوان های نی دار به صورت خاصی طراحی شده اند. نی بر روی در پوش لیوان قرار گرفته است. با کمک نی کودک می تواند به راحتی مایع درون را بخورد. علاوه بر این جنس نی بسیار نرم است و آسیبی به لثه و دهان کودک وارد نمی کند.

· سر لیوان های آبمیوه خوری باید بسیار نرم باشد تا دهانه این وسیله آسیبی به لثه بچه ها نرساند. این ویژگی باعث می شود بچه ها به خوردن شیر یا آبمیوه علاقه مند شوند.

· به گنجایش لیوان توجه شود. بازه گنجایش لیوان های آبخوری یا آبمیوه خوری برای کودک بین 50 تا 500 میلی متر است.

· بسته به کاربرد دقت شود که آیا قابلیت حفظ دما را دارد یا نه.

· بهتر است نوع خروجی مایعات به صورت ضامنی باشد.

· موقع خرید به گروه سنی که می تواند از لیوان استفاده کند توجه شود. معمولا گروه سنی برای استفاده از این لیوان ها بین 6 ماه تا 3سال است.

· دقت شود مواد مضر شیمیایی در این وسایل استفاده نشده باشد.

انواع ساختار دهنی لیوان آبمیوه خوری کودک هم در ادامه آمده است:

· مدل 360 : این لیوان ها طرح های جذابی دارند و مناسب برای بچه ها است. لبه این نوع مدل از سیلیکون می باشد که بسیار نرم است.

· لیوان مانچکین: این مدل با رنگ های آبی، نارنجی، صورتی و سبز به بازار عرضه می شود و ظاهری ساده دارد. این وسیله برای بچه ها 12 ماهه به بعد مناسب است. این لیوان یکی از پرفروش ترین مدل در بازار جهان است.

· لیوان دسته دار دهنی نرم: یکی از پرطرفدارترین مدل در بازار است. لیوان دهنی نرم از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. این مدل دو رنگ صورتی و آبی دارد. این وسیله طراحی خاصی ندارد و بسیار ساده است. استفاده از این لیوان برای بچه ها بسیار راحت است.

فلاسک و قمقمه نوزاد

فلاسک و قمقمه نوزاد دمای آب جوش یا اب سرد را برای ساعت ها نگه می دارند. این وسایل را در هر شرایطی باید در ساک کودک به همراه داشته باشید. جنس فلاسک یا قمقمه کودک از شیشه، پلاستیک، و فلز است. حالت های پیچی، فشاری، سوپاپی، و پمپی چند مدل از نحوه باز و بسته شدن درپوش فلاسک کودک است. حالت فشاری به این صورت است که هر زمان به آب داخل فلاسک نیاز بود باید در آن را فشار داد. این مدل دما را به خوبی نگه نمی دارد. حالت پیچی سرما و گرمای آب را خیلی خوب ثابت نگه می دارد. حالت پمپی به این صورت است که بر روی درب فلاسک یک پمپ وجود دارد که باعث می شود بتوان آب را درون ظرف ریخت که بیشتر برای فلاسک های بزرگ و دوقلو کاربرد دارد. حالت سوپاپی به این صورت است که جریان خروج مایع را به کمک سوپاپ هایی کنترل می کند. هنگام شستن آن باید مراقب بود که به سوپاپ آسیبی نرسد.

خصوصیات یک فلاسک و قمقمه نوزاد به صورت زیر بیان شده است:

· عایقی که در این وسیله طراحی شده است باید با دوام و مقاوم باشد.

· بتوان درب آن محکم بست تا تبادل دما صورت نگیرد.

· در برابر ضربات باید مقاوم باشد.

· وزن آن باید کم باشد.

· دمای آب را برای مدت طولانی ثابت نگه داشته باشد.

· مشابه لیوان آبمیوه خوری کودک باید از مواد درجه یک در ساخت آن استفاده شده باشد.

فلاسک و قمقمه نوزاد

خرید وسایل آبخوری کودک

لیوان آبمیوه خوری کودک به همراه فلاسک و قمقمه نوزاد جزء ضروری ترین وسایل برای کودک هستند. بنابراین هنگام خریدن لوازم کودک حتماً به کیفیت و جنس آن ها توجه داشته باشید. برای تهیه فلاسک و قمقمه نوزاد با قیمت مناسب می توانید از سایت مانیلو خریداری کنید. در این فروشگاه اینترنتی قیمت محصولات بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. همچنین تمامی لوازم ضمانت دارند. لیوان نی دار کودک در بازار از تنوع بالایی برخوردار است. همینطور این وسایل با رنگ بندی مختلف در انواع دخترانه و پسرانه در فروشگاه آنلاین مانیلو موجود هستند.

وسایل آبخوری کودک

منبع: همگردی
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1795

به "راهنمای خرید لیوان آبمیوه خوری کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید لیوان آبمیوه خوری کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید