خودرو نو برقی پورشه رونمایی شد، تایکان جی تی اس چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش مجله سفر به کانادا، به گزارش خبرنگاران، شرکت پورشه در نمایشگاه خودروی لس آنجلس از انواع تیپ های (تریم) جی تی اس (GTS) برای پورشه تایکان سدان و اسپرت توریسمو رونمایی کرد. این شرکت خودروسازی در حال توسعه دامنه خودروهای برقی خود است.

خودرو نو برقی پورشه رونمایی شد، تایکان جی تی اس چه ویژگی هایی دارد؟

تایکان، نخستین خودروی برقی پورشه بود که در سال 2019 عرضه شد. این خودرو در سه ماه گذشته از خودروی 911 این شرکت پیشی گرفته است.

تیپ جی تی اس به طور سنتی به عنوان نقطه ای در خط فراوری است که برای عملکرد سطح بالا بدون به خطر انداختن راحتی تنظیم شده است.

مدل جی تی اس بعضی از تفاوت های بصری را نشان می دهد گرچه بسیاری از نشانه های خود را از سطح بالای خط تریم تایکان گرفته است.

جی تی تی با نمای جلو و بدنه اسپرت دیزاین (SportDesign) و تزیین شیشه های کناری به رنگ مشکی براق خودنمایی می نماید. روکش مشکی ساتن روی چرخ ها منحصر به خط جی تی اس است. چراغ های مشکی رنگ ماتریکس پی دی ال اس پلاس نیز در جلو قرار دارند.

سیستم ترمز استاندارد از تریم تایکان چهار اس (4S) وجود دارد اما با روتورهای جلوی 15.3 اینچی کمی بزرگتر عرضه می گردد. مقدار روتور عقب در حدود 14 اینچ ثابت باقی می ماند.

یکان جی تی اس دارای دو موتور الکتریکی یکی در محور جلو و دیگری در عقب است که با فعال کردن لانچ کنترل اوج ترکیبی 590 اسب بخار را فراوری می نماید که در بین تایکان چهاراس با قدرت 462 اسب بخار و تایکان توربو با قدرت 670 اسب بخار قرار می گیرد.

پورشه می گوید شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت، در 3.5 ثانیه به دست می آید.

باتری این خودرو 93.4 کیلووات ساعت با عملکرد پلاس است که می تواند شارژ خودروهای برقی را از پنج تا 80 درصد در کمتر از 23 دقیقه برساند.

جایگاه های راننده و سرنشین دارای قابلیت تنظیم برقی در 18 جهت با عملکردهای حافظه هستند. آرم های جی تی اس در پشتی جلو و عقب دیده می گردد.

قیمت سدان تایکان جی تی اس از 131 هزار و 400 دلار و جی تی اس اسپورت توریسمو از 133 هزار و 300 دلار شروع می گردد. اکنون می توان سفارش ها را ثبت کرد و پیش بینی می گردد تحویل در سه ماهه دوم سال 2022 شروع گردد. سقف پانوراما با کنترل متغیر نور هم در سدان و هم در اسپرت توریسمو ارائه خواهد شد.

منبع: یورونیوز

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1925

به "خودرو نو برقی پورشه رونمایی شد، تایکان جی تی اس چه ویژگی هایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو نو برقی پورشه رونمایی شد، تایکان جی تی اس چه ویژگی هایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید